Specsavers: Open voor Zorg
- Bureaus
- 17 apr 2020 @ 08:23
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 17 apr 2020 @ 08:23
- Lucas Boon
Specsavers lanceert een nieuwe campagne: Open voor Zorg. Met de nieuwe service 'Zorg op Afstand' kunnen consumenten met vragen vanaf vandaag (digitaal) terecht bij de optiek- en audicienketen.
Consumenten met vragen over hun zicht of gehoor kunnen via Zorg op Afstand een online videoconsult aanvragen bij een audicien of optometrist. Zij geven via een videoverbinding persoonlijk advies.
Remko Berkel, algemeen directeur van Specsavers Nederland, zegt: 'Momenteel bevinden we ons in een ongewone situatie waarin het voor veel mensen niet mogelijk of wenselijk is om onze winkels te bezoeken. Om toch zoveel mogelijk oog- en hoorzorg te kunnen bieden, hebben we besloten om deze nieuwe service te introduceren.'
De nieuwe campagne is inhouse ontwikkeld en is vanaf vandaag te zien op televisie, social media en online.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

