Nieuw bureau: This Agency

Nieuw bureau: This Agency
  • Bureaus
  • 12 mei 2020 @ 17:02
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • NieuwkomersCreatie

De creatieven Ingmar Larsen (ex-TBWA\Neboko) en Sem Voortman (ex-Natwerk) starten een nieuw bureau genaamd This Agency. Het duo wil hiermee inspelen op 'de veranderende wereld' die zich momenteel vormt.

Beeld: Sem Voortman (l) en Ingmar Larsen in een Zoom-meeting.

De klantfocus ligt hierbij op de vraag naar het snijpunt tussen creatieve consultancy en creatief bureau. Ingmar Larsen werkte in het verleden als creatief bij onder meer MediaMonks, 180 Amsterdam, Sid Lee en TBWA\Neboko. Sem Voortman komt van Natwerk.

Larsen zegt: 'We zijn begonnen op een moment dat samenwerken een nieuwe betekenis krijgt voor zowel bureaus als merken: een snelle, efficiënte en persoonlijke aanpak is daarin belangrijk. Door deze werkwijze te combineren met een gedurfde aanpak waarbij we de eerlijkheid in merken opzoeken, kunnen we werk maken waar consumenten op zitten te wachten.'

Voortman voegt toe: 'Door deels als creatieve consultants en deels als creatief bureau te werken, zijn we tot veel in staat. We denken met in-house teams mee over de uitwerking van concepten, maar zetten ook A-Z merkcampagnes neer. We nemen klanten vanaf het eerste moment mee in ons creatieve proces, waardoor we snel kunnen schakelen.'

Het eerste werk van This Agency, een outdoor-coronacampagne voor de gemeente Amsterdam in samenwerking met JCDecaux, was afgelopen week te zien in de hoofdstad. Bekijk de uiting hieronder:

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken