Nieuw bureau: This Agency
- Bureaus
- 12 mei 2020 @ 17:02
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - NieuwkomersCreatie
- 12 mei 2020 @ 17:02
- Lucas Boon
De creatieven Ingmar Larsen (ex-TBWA\Neboko) en Sem Voortman (ex-Natwerk) starten een nieuw bureau genaamd This Agency. Het duo wil hiermee inspelen op 'de veranderende wereld' die zich momenteel vormt.
Beeld: Sem Voortman (l) en Ingmar Larsen in een Zoom-meeting.
De klantfocus ligt hierbij op de vraag naar het snijpunt tussen creatieve consultancy en creatief bureau. Ingmar Larsen werkte in het verleden als creatief bij onder meer MediaMonks, 180 Amsterdam, Sid Lee en TBWA\Neboko. Sem Voortman komt van Natwerk.
Larsen zegt: 'We zijn begonnen op een moment dat samenwerken een nieuwe betekenis krijgt voor zowel bureaus als merken: een snelle, efficiënte en persoonlijke aanpak is daarin belangrijk. Door deze werkwijze te combineren met een gedurfde aanpak waarbij we de eerlijkheid in merken opzoeken, kunnen we werk maken waar consumenten op zitten te wachten.'
Voortman voegt toe: 'Door deels als creatieve consultants en deels als creatief bureau te werken, zijn we tot veel in staat. We denken met in-house teams mee over de uitwerking van concepten, maar zetten ook A-Z merkcampagnes neer. We nemen klanten vanaf het eerste moment mee in ons creatieve proces, waardoor we snel kunnen schakelen.'
Het eerste werk van This Agency, een outdoor-coronacampagne voor de gemeente Amsterdam in samenwerking met JCDecaux, was afgelopen week te zien in de hoofdstad. Bekijk de uiting hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

