Embassy of Dutch Creativity maakt roadshow door Europa
- Bureaus
- 15 jun 2020 @ 08:49
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Creatie
- 15 jun 2020 @ 08:49
- Lucas Boon
De 6e editie van de Embassy of Dutch Creativity gaat dit jaar gewoon door. Niet in Cannes, maar in een coronaproof 'Embassy-camper’ op verschillende plekken verspreid over Europa.
De camper zal deze zomer via een eigen roadshow verschillende creatieve plekken in Europa bezoeken. Doelstelling is en blijft om Nederlandse creativiteit te tonen aan internationaal publiek.
Door de coronacrisis is Cannes Lions verplaatst naar 2021 en daarmee vielen ook de initiële plannen van de Embassy of Dutch Creativity voor dit jaar in het water. Kyra Roest, voorvrouw van de Embassy, zegt: 'Ondanks alle beperkingen blijven we als Embassy ook dit jaar Nederland internationaal promoten als dé plek voor talent, partners en toonaangevende creativiteit. En omdat internationale vakgenoten niet naar ons in Cannes kunnen komen, gaan wij gewoon naar hun toe.'
De Embassy-tour start op 15 augustus in Amsterdam en eindigt op 15 oktober. Plaatsen die de camper aandoet zijn Berlijn, München, Parijs, Milaan, Barcelona, Wenen en Zürich. Via de social media-kanalen van de Embassy zal het team verslag uitbrengen van de reis.
De Embassy werkt dit jaar ook samen met AdForum, dat recent de Phnx Tribute Award lanceerde.
Het ontwerp van de camper is ontwikkeld door Jop Quirindongo.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

