Embassy of Dutch Creativity maakt roadshow door Europa

Embassy of Dutch Creativity maakt roadshow door Europa
  • Bureaus
  • 15 jun 2020 @ 08:49
  • 16576 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Creatie

De 6e editie van de Embassy of Dutch Creativity gaat dit jaar gewoon door. Niet in Cannes, maar in een coronaproof 'Embassy-camper’ op verschillende plekken verspreid over Europa.

De camper zal deze zomer via een eigen roadshow verschillende creatieve plekken in Europa bezoeken. Doelstelling is en blijft om Nederlandse creativiteit te tonen aan internationaal publiek.

Door de coronacrisis is Cannes Lions verplaatst naar 2021 en daarmee vielen ook de initiële plannen van de Embassy of Dutch Creativity voor dit jaar in het water. Kyra Roest, voorvrouw van de Embassy, zegt: 'Ondanks alle beperkingen blijven we als Embassy ook dit jaar Nederland internationaal promoten als dé plek voor talent, partners en toonaangevende creativiteit. En omdat internationale vakgenoten niet naar ons in Cannes kunnen komen, gaan wij gewoon naar hun toe.'

De Embassy-tour start op 15 augustus in Amsterdam en eindigt op 15 oktober. Plaatsen die de camper aandoet zijn Berlijn, München, Parijs, Milaan, Barcelona, Wenen en Zürich. Via de social media-kanalen van de Embassy zal het team verslag uitbrengen van de reis.

De Embassy werkt dit jaar ook samen met AdForum, dat recent de Phnx Tribute Award lanceerde.

Het ontwerp van de camper is ontwikkeld door Jop Quirindongo.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken