Duyvis lanceert nieuwe campagne: why nut?
- Bureaus
- 9 jul 2020 @ 10:29
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - FoodCampagnesCommercialsCommunicatie
- 9 jul 2020 @ 10:29
- Lucas Boon
Borrelnootjesmerk Duyvis lanceert een nieuwe merkcampagne, ontwikkeld door DDB Unlimited, die de 'latente positieve gevoelens' van de consument over het merk nieuw leven in moet blazen. 'Tijd om het merk weer op een speelse manier onder de aandacht te brengen.'
Met de campagne communiceert Duvyis zijn nieuwe verpakkingen, maar wil het vooral -na enige tijd afwezig te zijn geweest op tv- zijn merk opnieuw laden. In de tv-commercial zien we twee museumbeveiligers die ook tijdens het werk weten te genieten van de borrelnootjes van Duyvis. De nootjes van Duyvis zijn immers geschikt voor ieder moment, so why nut?, zo luidt het parool.
Esther te Pas, managing director van DDB Unlimited, zegt: 'Veel mensen associëren Duyvis met een fuif; als de perfecte snack voor bij de borrel. Nu is het merk al enige tijd uitgebreid met een brede keuze aan gezouten en ongezouten noten, geschikt voor elk snackmoment. Daarom dachten we: kunnen we de mensen blij maken door ze op elk moment van de dag te laten genieten van een vrolijk en spontaan gevoel? En het antwoord was: waarom niet?'
Joost Warbout, marketing manager bij PepsiCo (moederbedrijf van Duyvis), voegt toe: 'Duyvis heeft nog steeds een hoge merkbekendheid en staat al jaren voor plezier en genieten. Daar bouwen we natuurlijk graag op voort. Inmiddels hebben we een gevarieerd assortiment, sinds kort ook in een vernieuwde, stijlvolle verpakking. Dat mogen we best laten zien en daarom was het weer tijd om het merk op grote schaal en op een speelse en opvallende manier bij de consument onder de aandacht te brengen.'
De campagne wordt verder uitgerold in een serie online video's, digital out of home en instore uitingen. Bekijk de tv-commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
- Team5pm sluit zich aan bij internationaal netwerk Samy
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
Laatste Nieuws
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes