Droomparken: bekijk de Klassieker vanuit 't Kuipie
- Bureaus
- 6 apr 2021 @ 12:09
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 6 apr 2021 @ 12:09
- Sjaak Hoogkamer
Feyenoord en Droomparken bieden drie supporters de kans om de Klassieker op zondag 9 mei te bekijken op een bijzondere plek. De winnaars maken namelijk kans om de wedstrijd te bekijken vanuit ‘’t Kuipie’.
Sportmarketingbureau House of Sports heeft in samenwerking TEN Content Agency en Feyenoord de campagne gecreëerd en geproduceerd in opdracht van Droomparken.
Dat ‘Kuipie’ staat niet in Rotterdam, maar op Droompark De Zanding. Daar worden meerdere hottubs omgetoverd tot ‘Kuipies’ van waaruit de supporters de wedstrijd op een groot scherm kunnen aanschouwen. Naast deze wedstrijdbelevenis krijgen de supporters een volledig verzorgde overnachting in één van de luxe vakantiewoningen van Droomparken.
Hoofdrol voor Boskamp
Evenals bij eerdere campagnes van Feyenoord en Droomparken volgt de aankondiging van de actie door middel van een ludieke video met ras-Feyenoorder Jan Boskamp in de hoofdrol. Net als iedere Feyenoord-supporter mist ook Boskamp De Kuip en leeft hij op een andere manier toe naar de Klassieker.
Tijdens zijn vakantie op één van de vakantieparken van Droomparken nodigt hij Feyenoord-iconen Willem van Hanegem, Mike Obiku en oud-keeper Rob van Dijk uit om mee te gaan in ‘de bubbel’ en Feyenoord - Ajax te kijken vanuit hun eigen ‘Kuipie’. Bekijk de video hieronder.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Rabobank profileert zich als 'Onze bank' in merkcampagne
- Dentsu wint wereldwijde mediapitch eBay
- Zalando presenteert nieuwe merkpositionering
- RA*W presenteert After-Cannes talk
- Campagne Kom Gewoon brengt Rotterdam Centrum onder de aandacht
- Health-e start campagne om digitale gezondheidsservice te...
Laatste Nieuws
- GVB zoekt Amsterdammers die... 13-09-2024
- Benu lanceert nieuwe merkcampagne13-09-2024
- SuperRebel lanceert meest rampzalige... 13-09-2024
- [marketeer 208] Paul Woltering -... 13-09-2024
- Ben verrast studenten met gratis... 13-09-2024
- Rode Kruis start wervingscampagne... 11-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing