Droomparken: bekijk de Klassieker vanuit 't Kuipie
- Bureaus
- 6 apr 2021 @ 12:09
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 6 apr 2021 @ 12:09
- Sjaak Hoogkamer
Feyenoord en Droomparken bieden drie supporters de kans om de Klassieker op zondag 9 mei te bekijken op een bijzondere plek. De winnaars maken namelijk kans om de wedstrijd te bekijken vanuit ‘’t Kuipie’.
Sportmarketingbureau House of Sports heeft in samenwerking TEN Content Agency en Feyenoord de campagne gecreëerd en geproduceerd in opdracht van Droomparken.
Dat ‘Kuipie’ staat niet in Rotterdam, maar op Droompark De Zanding. Daar worden meerdere hottubs omgetoverd tot ‘Kuipies’ van waaruit de supporters de wedstrijd op een groot scherm kunnen aanschouwen. Naast deze wedstrijdbelevenis krijgen de supporters een volledig verzorgde overnachting in één van de luxe vakantiewoningen van Droomparken.
Hoofdrol voor Boskamp
Evenals bij eerdere campagnes van Feyenoord en Droomparken volgt de aankondiging van de actie door middel van een ludieke video met ras-Feyenoorder Jan Boskamp in de hoofdrol. Net als iedere Feyenoord-supporter mist ook Boskamp De Kuip en leeft hij op een andere manier toe naar de Klassieker.
Tijdens zijn vakantie op één van de vakantieparken van Droomparken nodigt hij Feyenoord-iconen Willem van Hanegem, Mike Obiku en oud-keeper Rob van Dijk uit om mee te gaan in ‘de bubbel’ en Feyenoord - Ajax te kijken vanuit hun eigen ‘Kuipie’. Bekijk de video hieronder.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
- Kruidvat kiest Ace voor social mediastrategie
- Reclamecampagne vol droge humor te koop op Marktplaats
Laatste Nieuws
- 'We zetten grote stappen in onze... 14-07-2025
- Fems On Fire doorbreekt stilte rond... 14-07-2025
- Breaker bevrijdt GIF-helden met... 14-07-2025
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers