Ben richt zich op bewuste telecomgebruiker
- Bureaus
- 5 jul 2021 @ 09:40
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 5 jul 2021 @ 09:40
- Sjaak Hoogkamer
Ben heeft een nieuwe merkcampagne gelanceerd, met de titel ‘Ben Bewust’. De nieuwe campagne grijpt terug naar de oorsprong van het merk: no-nonsense proposities en communicatie, voor mensen die bewust in het leven staan. De campagne is samen met TBWA\NEBOKO ontwikkeld.
In de nieuwe campagne richt Ben zich tot de groeiende groep bewuste consumenten.
De nadruk van de vorige campagne- die lag op minder gebruik van telecom- heeft plaatsgemaakt voor bewust gebruik van mobiele telefoons. Nog steeds met als doel de bewuste consument te bevestigen dat Ben de provider is die bij hen past.
De campagne bouwt volgens het bureau voort op de herkenbare elementen. Zo wordt er in de basis altijd een blauw vlak gebuikt als canvas voor de copy. Gebaseerd op een inzicht en een merkattribuut dat vervolgens lijnrecht tegenover de hedendaagse normen worden gezet die gelden in de telecomcategorie. Hiermee wil Ben duidelijk maken dat almaar grotere bundels en schermen, meer camera’s en nieuwe toepassingen haaks staan op bewust gebruik van telecom. Door constant met relevante voorbeelden te komen, wil Ben in verschillende media blijven verrassen.
De campagne is nu te zien via televisie, online, radio en in een serie out of home uitingen, inclusief spectacular. De volgende serie uitingen behouden hetzelfde stramien, maar spelen met andere merkattributen weer in op de hedendaagse standaard rond telefoongebruik.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

