Ben richt zich op bewuste telecomgebruiker
- Bureaus
- 5 jul 2021 @ 09:40
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 5 jul 2021 @ 09:40
- Sjaak Hoogkamer
Ben heeft een nieuwe merkcampagne gelanceerd, met de titel ‘Ben Bewust’. De nieuwe campagne grijpt terug naar de oorsprong van het merk: no-nonsense proposities en communicatie, voor mensen die bewust in het leven staan. De campagne is samen met TBWA\NEBOKO ontwikkeld.
In de nieuwe campagne richt Ben zich tot de groeiende groep bewuste consumenten.
De nadruk van de vorige campagne- die lag op minder gebruik van telecom- heeft plaatsgemaakt voor bewust gebruik van mobiele telefoons. Nog steeds met als doel de bewuste consument te bevestigen dat Ben de provider is die bij hen past.
De campagne bouwt volgens het bureau voort op de herkenbare elementen. Zo wordt er in de basis altijd een blauw vlak gebuikt als canvas voor de copy. Gebaseerd op een inzicht en een merkattribuut dat vervolgens lijnrecht tegenover de hedendaagse normen worden gezet die gelden in de telecomcategorie. Hiermee wil Ben duidelijk maken dat almaar grotere bundels en schermen, meer camera’s en nieuwe toepassingen haaks staan op bewust gebruik van telecom. Door constant met relevante voorbeelden te komen, wil Ben in verschillende media blijven verrassen.
De campagne is nu te zien via televisie, online, radio en in een serie out of home uitingen, inclusief spectacular. De volgende serie uitingen behouden hetzelfde stramien, maar spelen met andere merkattributen weer in op de hedendaagse standaard rond telefoongebruik.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers