Ben richt zich op bewuste telecomgebruiker
- Bureaus
- 5 jul 2021 @ 09:40
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 5 jul 2021 @ 09:40
- Sjaak Hoogkamer
Ben heeft een nieuwe merkcampagne gelanceerd, met de titel ‘Ben Bewust’. De nieuwe campagne grijpt terug naar de oorsprong van het merk: no-nonsense proposities en communicatie, voor mensen die bewust in het leven staan. De campagne is samen met TBWA\NEBOKO ontwikkeld.
In de nieuwe campagne richt Ben zich tot de groeiende groep bewuste consumenten.
De nadruk van de vorige campagne- die lag op minder gebruik van telecom- heeft plaatsgemaakt voor bewust gebruik van mobiele telefoons. Nog steeds met als doel de bewuste consument te bevestigen dat Ben de provider is die bij hen past.
De campagne bouwt volgens het bureau voort op de herkenbare elementen. Zo wordt er in de basis altijd een blauw vlak gebuikt als canvas voor de copy. Gebaseerd op een inzicht en een merkattribuut dat vervolgens lijnrecht tegenover de hedendaagse normen worden gezet die gelden in de telecomcategorie. Hiermee wil Ben duidelijk maken dat almaar grotere bundels en schermen, meer camera’s en nieuwe toepassingen haaks staan op bewust gebruik van telecom. Door constant met relevante voorbeelden te komen, wil Ben in verschillende media blijven verrassen.
De campagne is nu te zien via televisie, online, radio en in een serie out of home uitingen, inclusief spectacular. De volgende serie uitingen behouden hetzelfde stramien, maar spelen met andere merkattributen weer in op de hedendaagse standaard rond telefoongebruik.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- NS laat reizigers aan het woord in nieuwe merkcampagne
- De marketingtransfers van week 17, 2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag doneert aan daklozen
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt naar weekend’-campagne
Laatste Nieuws
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a... 03-05-2024
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte... 03-05-2024
- De marketingtransfers van week 18,... 03-05-2024
- CBR kiest Partout Digital voor... 03-05-2024
- [longread] Monnikenwerk 'Dutch Ad... 03-05-2024
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing