ABN Amro lanceert Pride campagne
- 2 aug 2021 @ 09:37
- Ryan Baij
ABN Amro lanceert de Pride campagne ‘Zelfverzekerd op de werkvloer’. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Boomerang Agency en loopt tot en met 17 augustus.
In de campagne komen verschillende ABN Amro-medewerkers uit de LGBTI+ gemeenschap aan het woord. Zij vertellen over de weg die ze hebben afgelegd naar zelfacceptatie, en hoe de werkomgeving hier een rol in heeft gespeeld.
In een begeleidend statement schrijft de bank: ‘Jezelf durven zijn en trots zijn op wie je bent, is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Daarom maakt ABN AMRO zich, binnen en buiten de bank, al jaren hard voor een werkomgeving waar iedereen zichzelf kan zijn, ongeacht afkomst, sekse, geloof, leeftijd, arbeidsbeperking, identiteit of geaardheid.’
De campagne wordt zowel intern als extern uitgerold en is in het hele land te zien en bestaat onder andere uit video’s op social media, podcasts, een speciale landingspagina op abnamro.com en digital out of home advertenties.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes