ABN Amro lanceert Pride campagne

  • Bureaus
  • 2 aug 2021 @ 09:37
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Campagnes

ABN Amro lanceert de Pride campagne ‘Zelfverzekerd op de werkvloer’. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Boomerang Agency en loopt tot en met 17 augustus.

In de campagne komen verschillende ABN Amro-medewerkers uit de LGBTI+ gemeenschap aan het woord. Zij vertellen over de weg die ze hebben afgelegd naar zelfacceptatie, en hoe de werkomgeving hier een rol in heeft gespeeld.

In een begeleidend statement schrijft de bank: ‘Jezelf durven zijn en trots zijn op wie je bent, is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Daarom maakt ABN AMRO zich, binnen en buiten de bank, al jaren hard voor een werkomgeving waar iedereen zichzelf kan zijn, ongeacht afkomst, sekse, geloof, leeftijd, arbeidsbeperking, identiteit of geaardheid.’

De campagne wordt zowel intern als extern uitgerold en is in het hele land te zien en bestaat onder andere uit video’s op social media, podcasts, een speciale landingspagina op abnamro.com en digital out of home advertenties.



Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken