MPG.Group breidt uit in Benelux
- Bureaus
- 26 aug 2021 @ 12:10
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 26 aug 2021 @ 12:10
- Sjaak Hoogkamer
MPG.Group neemt het Antwerpse Gicom over. Het is het grootste en oudste contentmarketingbureau van België. De naam Gicom blijft behouden en het management blijft aan boord.
Ronald Boeckx (l. op foto), die drie jaar geleden is gestart als CEO van Gicom, blijft de dagelijkse leiding houden van het kantoor in Antwerpen.
Dolly van den Akker (r. op foto), CEO MPG.Group: ‘Merken kijken meer en meer of zij met schaalbare content lifetime connecties met hun klanten in meerdere regio’s en voor meerdere audiences kunnen creëren. Wij werken nu al voor opdrachtgevers die zowel in Nederland als in België de markt bedienen. In Gicom ontdekten wij onze evenknie met wie wij met veel vertrouwen onze gezamenlijke klanten zowel lokaal als internationaal kunnen gaan bedienen.’
Ronald Boeckx, CEO Gicom: ‘De integratie in het internationaal bureaunetwerk MPG.Group laat Gicom toe om onze klanten een omnichannel contentmarketing van het hoogste niveau aan te bieden. Met de slagkracht van de groep kunnen we onze klanten nu nog beter en ook internationaal ondersteunen in hun marketing- en communicatiedoelstellingen. Bovendien geeft de overname fantastische kansen voor onze medewerkers.’
Gisèle Speaker, oprichtster Gicom: ‘In 40 jaar heb ik de enorme ontwikkelingen binnen contentmarketing niet alleen zien groeien en bloeien maar er ook met veel passie en enthousiasme onderdeel van mogen zijn. Van contractpublishing tot owned contentplatforms en van de digitale ‘explosie’ tot crosschannel strategieën. Nu maakt Gicom met de overname door MPG.Group een belangrijke volgende stap naar misschien wel ‘atomic content’. Doordat wij elkaar zowel op competenties als op cultuur zo goed aanvullen ben ik ervan overtuigd dat het beste nog moet komen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

