Blauw Gras aan de slag voor KWF Kankerbestrijding
- Bureaus
- 17 sep 2021 @ 08:15
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 17 sep 2021 @ 08:15
- Michiel van Zaane
Social content bureau Blauw Gras neemt voortaan de social strategie en -campagnes van KWF op zich. Blauw Gras gaat helpen het merk online beter op de kaart te zetten.
Het eerste wapenfeit van de samenwerking is een campagne om het opkomstpercentage voor het bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker te verhogen. Blauw Gras gaat KWF helpen een sterke online aanwezigheid te creëren op basis van de nieuwe merkidentiteit. Er werd geen pitch uitgeschreven, maar de partijen vonden elkaar in meerdere chemistry sessies. Hieruit volgde een vrijblijvend project, waarna een samenwerking voor de lange termijn werd geformaliseerd. ‘Na een lange en goede samenwerking met Jalt werd het tijd onze branding naar een nieuw niveau te tillen,’ zegt Fiona Citroen, Team lead social media & coördinator corporate projecten bij KWF. ‘De samenwerking verloopt erg goed en prettig; Blauw Gras kon direct aan de slag met een aantal mooie projecten. Er lopen veel campagnes vanaf augustus t/m het eind van het jaar. Blauw Gras verrast ons elke presentatie met hun creativiteit. Bovendien voelen zij het merk KWF erg goed aan.’
Blauw Gras is trots om de krachten te bundelen met KWF, en zo samen het verschil te maken tegen kanker en voor het leven. Erik Wiese, co-founder van Blauw Gras zegt, ‘Wij kijken er onwijs naar uit om KWF te helpen met hun missie om niet de ziekte maar de mens centraal te zetten. Ons geloof is dat de juiste social mindset hopelijk een verschil maken voor dit prachtige merk.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- Nederland ervaart grootschalige uitvalscampagne
- Artis viert duisternis met campagne ‘Donker in Artis’
- Neople wint publieksprijs bij Deloitte Rising Star 2025
- ANWB Private Lease en Marktplaats winnen bij ADCE in Barcelona
Laatste Nieuws
- Nominaties Gouden Zaag 2025 bekend24-11-2025
- Koepelcampagne bundelt strijd tegen... 24-11-2025
- Perk lanceert rebrand en... 24-11-2025
- Nieuwe Belgische campagne tegen... 24-11-2025
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

