Blauw Gras aan de slag voor KWF Kankerbestrijding
- Bureaus
- 17 sep 2021 @ 08:15
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 17 sep 2021 @ 08:15
- Michiel van Zaane
Social content bureau Blauw Gras neemt voortaan de social strategie en -campagnes van KWF op zich. Blauw Gras gaat helpen het merk online beter op de kaart te zetten.
Het eerste wapenfeit van de samenwerking is een campagne om het opkomstpercentage voor het bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker te verhogen. Blauw Gras gaat KWF helpen een sterke online aanwezigheid te creëren op basis van de nieuwe merkidentiteit. Er werd geen pitch uitgeschreven, maar de partijen vonden elkaar in meerdere chemistry sessies. Hieruit volgde een vrijblijvend project, waarna een samenwerking voor de lange termijn werd geformaliseerd. ‘Na een lange en goede samenwerking met Jalt werd het tijd onze branding naar een nieuw niveau te tillen,’ zegt Fiona Citroen, Team lead social media & coördinator corporate projecten bij KWF. ‘De samenwerking verloopt erg goed en prettig; Blauw Gras kon direct aan de slag met een aantal mooie projecten. Er lopen veel campagnes vanaf augustus t/m het eind van het jaar. Blauw Gras verrast ons elke presentatie met hun creativiteit. Bovendien voelen zij het merk KWF erg goed aan.’
Blauw Gras is trots om de krachten te bundelen met KWF, en zo samen het verschil te maken tegen kanker en voor het leven. Erik Wiese, co-founder van Blauw Gras zegt, ‘Wij kijken er onwijs naar uit om KWF te helpen met hun missie om niet de ziekte maar de mens centraal te zetten. Ons geloof is dat de juiste social mindset hopelijk een verschil maken voor dit prachtige merk.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers