Open Now lanceert nieuwe commercial Ode aan ouders

Open Now lanceert nieuwe commercial Ode aan ouders
  • Bureaus
  • 5 okt 2021 @ 09:44
  • 15333 x gelezen
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag
  • 5 okt 2021 @ 09:44
  • 15333 x gelezen
  • Ryan Baij

Open Now start een nieuwe campagne, inclusief een nieuwe commercial. De campagne genaamd ‘De eerste 1000 dagen’ is een ode aan ouders.

De campagne laat zien hoe belangrijk de eerste 1000 dagen voor de ontwikkeling van een kind zijn. Dit is de periode van preconceptie tot de tweede verjaardag. De Samenwerkende Gezondheidsfondsen brengen daarom naar eigen zeggen met de campagne ‘een ode aan alle ouders om ze de waardering te geven die ze verdienen.’

Credits:
Bureau & Creatie: Open Now
Productie: Studio Studio (Zita Maas en Esther Ris)
Regie: Jurian Gravett
Muziek: Heron Music (Airto)

Verantwoordelijk bij De Gezonde Generatie:
Samenwerkende Gezondheidsfondsen: Mark Monsma & Eleanne Plaizier
Noaber Foundation: Maarten Fischer
Bernard van Leer Foundation: Leontien Peeters
DNA Company: Alice Kroeze
Firma Twist: Christine Swart en Madelon Engelen



Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken