Italiaanse Miyagi voegt zich bij Media.Monks

Italiaanse Miyagi voegt zich bij Media.Monks
  • Bureaus
  • 15 nov 2021 @ 09:19
  • 14726 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Het Italiaanse creative content marketingbureau Miyagi sluit zich aan bij Media.Monks en S4 Capital. Het bureau, gevestigd in Milaan en met 70 experts, is gespecialiseerd in social mediamanagement en digital experience content strategie en werkt voor klanten als Campari Group, Danone, Luxottica, Red Bull en Xiaomi.

Miyagi is  opgericht in 2013 door vijf partners: Francesco Bragonzi, Francesco Menichini, Tommaso Marucchi,  Felice Arborea en Giuseppe Azzone. Met de Italiaanse visie en oog voor design, mode en luxe versterkt Media.Monks haar end-to-end offering in de Europese markt.

Samen met de content, data en digitale media experts telt Media.Monks nu een team van 100 digitale experts in Italië.

S4Capital Executive Chairman Sir Martin Sorrell over de aanwinst: ‘Het is fantastisch om  Francesco, Tommaso, Felice, Giuseppe en Francesco bij Media.Monks en S4Capital te verwelkomen. We kijken er naar uit door te bouwen aan een sterk content, data & digital mediateam in Italië. Met het indrukwekkende succes van Miyagi in Europa verbreden we onze basis in West Europa.’

‘Met Miyagi wordt onze contentproductie significant uitgebreid in Italië. Samen kunnen we met onze creatieve, productionele en social meerwaarde meteen aan de slag op onze Italiaanse klanten. Daarnaast lijkt het management en werk van Miyagi erg op dat van Media.Monks een aantal jaren terug. Met bijna 100 Monks in de Italiaanse markt, en met de focus op digital creative craft weet ik zeker dat we samen mooie dingen zullen realiseren,’ zegt Victor Knaap, CEO Media.Monks EMEA en S4Capital Executive Director

Francesco Bragonzi, mede oprichter van Miyagi: ‘We zijn ontzettend blij om ons als Miyagi bij Media.Monks te voegen en we kijken er naar uit om het disruptieve model ook hier in Italië verder uit te rollen. Het was een unieke kans om ons bij een bedrijf te voegen dat dezelfde visie deelt, die we al sinds onze oprichting met veel passie uitvoeren.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken