IZZ lanceert campagne over druk in zorg
- 1 dec 2021 @ 10:29
- Ryan Baij
In een nieuwe campagne belicht IZZ de druk op de zorg vanuit een nieuw perspectief: de mensen die het dichtst bij de zorgmedewerkers staan. De campagne is gebouwd op de insight dat meer dan de helft (54%) zich zorgen maakt om hun gezondheid.
Met de campagne, ontwikkelt door N=5, hoopt IZZ dat de boodschap ‘Zorg goed voor jezelf’ ook echt binnenkomt. Thijs Bontje, Creative Partner bij N=5: '’Juist nu het applaus voor de zorg verder weg lijkt dan ooit, is het sterk om een emotioneel statement te maken. Een campagne die laat zien hoe mooi het vak in de zorg is, maar die ook de enorme druk invoelbaar maakt. Dichtbij en op de huid, echte verhalen.'
Bastiaan Schoel, hoofd Collectiviteit en Communicatie bij IZZ: 'We willen laten zien én voelen dat we geven om de zorgmedewerkers. De aanhoudende druk op de zorg vraagt wat van ons allemaal. De campagne is een oproep aan iedereen om zorgmedewerkers in jouw omgeving een hart onder de riem te steken en ze te helpen om gezondheidsklachten voor te zijn, of in elk geval vroegtijdig te signaleren.'
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes