IZZ lanceert campagne over druk in zorg

IZZ lanceert campagne over druk in zorg
  • Bureaus
  • 1 dec 2021 @ 10:29
  • 13068 x gelezen
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Campagnes
  • 1 dec 2021 @ 10:29
  • 13068 x gelezen
  • Ryan Baij

In een nieuwe campagne belicht IZZ de druk op de zorg vanuit een nieuw perspectief: de mensen die het dichtst bij de zorgmedewerkers staan. De campagne is gebouwd op de insight dat meer dan de helft (54%) zich zorgen maakt om hun gezondheid.

Met de campagne, ontwikkelt door N=5, hoopt IZZ dat de boodschap ‘Zorg goed voor jezelf’ ook echt binnenkomt. Thijs Bontje, Creative Partner bij N=5: '’Juist nu het applaus voor de zorg verder weg lijkt dan ooit, is het sterk om een emotioneel statement te maken. Een campagne die laat zien hoe mooi het vak in de zorg is, maar die ook de enorme druk invoelbaar maakt. Dichtbij en op de huid, echte verhalen.'

Bastiaan Schoel, hoofd Collectiviteit en Communicatie bij IZZ: 'We willen laten zien én voelen dat we geven om de zorgmedewerkers. De aanhoudende druk op de zorg vraagt wat van ons allemaal. De campagne is een oproep aan iedereen om zorgmedewerkers in jouw omgeving een hart onder de riem te steken en ze te helpen om gezondheidsklachten voor te zijn, of in elk geval vroegtijdig te signaleren.'

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken