Brainport Eindhoven in zee met digital agency Partout
- Bureaus
- 13 mei 2022 @ 14:31
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 13 mei 2022 @ 14:31
- Michiel van Zaane
Brainport Eindhoven heeft gekozen voor Partout als digital agency. Partout wordt verantwoordelijk voor de digitale strategie, marketing en producties, zoals o.a. brainporteindhoven.com.
Naast de design- en development trajecten versterkt het bureau het digital marketingteam van Brainport Eindhoven en verzorgt trainingen. Emiel Kuijpers, Manager Marketing & Communicatie van Brainport Eindhoven: ‘De afgelopen jaren is de naamsbekendheid van Brainport Eindhoven enorm toegenomen. De komende jaren zullen we het merk verder laden. Van investeerder tot inwoner. Digital marketing speelt hierbij een zeer belangrijke rol’
Jeroen Valkenburg, Strategy director bij Partout, vult aan: ‘De naamsbekendheid en economie van Brainport Eindhoven groeit enorm hard. De diversiteit aan doelgroepen en behoeftes is groot. Samen bouwen we aan de succesformule van deze mooie regio door een goed technisch en schaalbaar fundament te bedenken, effectieve marketing in te zetten, aansprekende digitale producten te ontwikkelen en door het geven van trainingen in design thinking en digital marketing.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
- ING-campagne rond en in Schiphol... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing