Brainport Eindhoven in zee met digital agency Partout
- Bureaus
- 13 mei 2022 @ 14:31
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 13 mei 2022 @ 14:31
- Michiel van Zaane
Brainport Eindhoven heeft gekozen voor Partout als digital agency. Partout wordt verantwoordelijk voor de digitale strategie, marketing en producties, zoals o.a. brainporteindhoven.com.
Naast de design- en development trajecten versterkt het bureau het digital marketingteam van Brainport Eindhoven en verzorgt trainingen. Emiel Kuijpers, Manager Marketing & Communicatie van Brainport Eindhoven: ‘De afgelopen jaren is de naamsbekendheid van Brainport Eindhoven enorm toegenomen. De komende jaren zullen we het merk verder laden. Van investeerder tot inwoner. Digital marketing speelt hierbij een zeer belangrijke rol’
Jeroen Valkenburg, Strategy director bij Partout, vult aan: ‘De naamsbekendheid en economie van Brainport Eindhoven groeit enorm hard. De diversiteit aan doelgroepen en behoeftes is groot. Samen bouwen we aan de succesformule van deze mooie regio door een goed technisch en schaalbaar fundament te bedenken, effectieve marketing in te zetten, aansprekende digitale producten te ontwikkelen en door het geven van trainingen in design thinking en digital marketing.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

