'Verbeter de wereld terwijl je slaapt'
- Bureaus
- 9 mei 2022 @ 08:07
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 9 mei 2022 @ 08:07
- Michiel van Zaane
Yumeko, de B Corp voor bad- en beddengoed lanceerde op 9 mei 2022 haar nieuwe campagne genaamd ‘Change the world sleeping’ in samenwerking met reclamebureau Fitzroy. In de campagne zien we slapers hun vuist heffen als wereldverbeterend gebaar.
In de campagne wil Yumeko mensen geruststellen dat er een eerlijk alternatief is voor al het katoen in de slaapkamer en daarbuiten. Mischa Schreuder, Creative Partner bij Fitzroy legt uit: ‘Slechts 1% van al het katoen op de wereld is biologisch. Er valt dus een groot verschil te maken in de slaapkamer. Met ‘Let’s change the world sleeping’ willen we laten zien dat het enige dat je moet doen om je slaapkamer een betere plek te maken een dekbed van Yumeko aanschaffen is.’
Yumeko rolt de campagne landelijk uit in o.a. TVC, radio, online video, display, digital out of home en print advertenties. De commercial is hier te zien. Marietje de Savornin Lohman, Marketing Manager bij Yumeko vertelt: ‘We zijn erg trots op onze nieuwe campagne en hopen hiermee nog meer Nederlanders te overtuigen van het verschil dat ze met het bad- en beddengoed van Yumeko kunnen maken. We steken erg veel tijd en liefde in het bouwen van een 100% duurzaam merk dat zijdezachte producten maakt in transparante, ethische ketens die bijdragen aan een positieve verandering voor milieu, mens en dier. Onze keurmerken, waaronder GOTS, Fairtrade en B Corp, onderschrijven deze missie en onze klanten zijn enorm te spreken over de hoge kwaliteit en zachtheid van de producten. Met deze campagne willen we dat opnieuw bevestigen aan heel Nederland.’
Credits:
Bureau: Fitzroy Amsterdam
Opdrachtgever: Yumeko
Productie: MateMade
Sound: MateMade
Media: Dept en Wisecrackers
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

