'Verbeter de wereld terwijl je slaapt'
- Bureaus
- 9 mei 2022 @ 08:07
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 9 mei 2022 @ 08:07
- Michiel van Zaane
Yumeko, de B Corp voor bad- en beddengoed lanceerde op 9 mei 2022 haar nieuwe campagne genaamd ‘Change the world sleeping’ in samenwerking met reclamebureau Fitzroy. In de campagne zien we slapers hun vuist heffen als wereldverbeterend gebaar.
In de campagne wil Yumeko mensen geruststellen dat er een eerlijk alternatief is voor al het katoen in de slaapkamer en daarbuiten. Mischa Schreuder, Creative Partner bij Fitzroy legt uit: ‘Slechts 1% van al het katoen op de wereld is biologisch. Er valt dus een groot verschil te maken in de slaapkamer. Met ‘Let’s change the world sleeping’ willen we laten zien dat het enige dat je moet doen om je slaapkamer een betere plek te maken een dekbed van Yumeko aanschaffen is.’
Yumeko rolt de campagne landelijk uit in o.a. TVC, radio, online video, display, digital out of home en print advertenties. De commercial is hier te zien. Marietje de Savornin Lohman, Marketing Manager bij Yumeko vertelt: ‘We zijn erg trots op onze nieuwe campagne en hopen hiermee nog meer Nederlanders te overtuigen van het verschil dat ze met het bad- en beddengoed van Yumeko kunnen maken. We steken erg veel tijd en liefde in het bouwen van een 100% duurzaam merk dat zijdezachte producten maakt in transparante, ethische ketens die bijdragen aan een positieve verandering voor milieu, mens en dier. Onze keurmerken, waaronder GOTS, Fairtrade en B Corp, onderschrijven deze missie en onze klanten zijn enorm te spreken over de hoge kwaliteit en zachtheid van de producten. Met deze campagne willen we dat opnieuw bevestigen aan heel Nederland.’
Credits:
Bureau: Fitzroy Amsterdam
Opdrachtgever: Yumeko
Productie: MateMade
Sound: MateMade
Media: Dept en Wisecrackers
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Voedingscentrum gaat ‘eetdrammen’ tegen
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
Laatste Nieuws
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes