Coebergh Communicatie & PR breidt PR- en social media teams uit
- Bureaus
- 26 jul 2022 @ 15:51
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 26 jul 2022 @ 15:51
- Michiel van Zaane
Coebergh Communicatie & PR heeft de afgelopen maanden verschillende nieuwe collega's verwelkomd. Zowel het PR-team als het social media en influencer team kreeg versterking. Coebergh zag haar klantportfolio in de eerste helft van het jaar groeien en is daarom haar teams aan het uitbreiden.
Voordat Milou van Leeuwen (1990) aantrad bij Coebergh was zij ruim vijf jaar werkzaam als zelfstandig media- en communicatieadviseur, waarbij zij zich naast het geven van strategisch advies ook bezighield met copywriting. Daarvoor was zij een aantal jaren werkzaam als communicatieadviseur bij ING Nederland, werkte als Content Creator bij de Universiteit Leiden en was Social Media & Community Manager bij Isobar. Milou heeft een bachelor Nieuws & Media en een master in Mediastudies afgerond. Als lid van het PR-team van Coebergh bedient zij klanten als KFC, Sage en FrieslandCampina.
Merel Roel (1998) bedient als PR-adviseur opdrachtgevers als KFC, FrieslandCampina en Marina Rinaldi. Zij deed eerder ervaring op als communicatieadviseur bij de Koninklijke Marine op Curaçao en Den Helder studeerde af in communicatie aan de Hogeschool Utrecht.
PR-adviseur Valerie van den Berg (1996) is bij Coebergh onder meer werkzaam voor klanten als John Frieda, Veuve Clicquot en het Conservatorium Hotel. Zij was eerder onder meer Community Management Coordinator bij IOS Press en Marketing & PR Manager van Miss Africa NL / Miss Supermodel Worldwide Africa. Valerie studeerde af in Media & Entertainment Management aan NHL Stenden in Leeuwarden.
Britt Leeman (1995) is onderdeel van Coebergh's social media team en bedient opdrachtgevers als bloomon, BN Walls en Bamboo Import Europe. Voordat zij bij Coebergh kwam werken was Britt onder meer Content Marketeer bij fonQ, marketing- en communicatiemedewerker bij Weltevree® en Brand Ambassador bij G-Star RAW. Zij studeerde af in communicatie aan de Amsterdam University of Applied Sciences / Hogeschool van Amsterdam.
Foto: Van links naar rechts: Milou van Leeuwen, Merel Roel, Valerie van den Berg en Britt Leeman.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- team
- portfolio
- Coebergh
- uitbreiding
- personeel
- bureau
- diversiteit
- Communicatie & PR breidt PR- en social media teams uit
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
- Popal kiest Umfang na pitch30-06-2025
- Aldi scoort met nieuwe XXL-fancampagne30-06-2025
- All Response Media werkt voor... 27-06-2025
- Digitale bureaus toonden veerkracht... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation