Dentsu organiseert nieuwe OOH trendwandeling
- 2 sep 2022 @ 09:02
- Ryan Baij
Dentsu Benelux organiseert dit jaar opnieuw de Out of Home (OOH) trendwandeling. Het evenement vindt dit jaar plaats in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Brussel.
De insteek van de trendwandeling is dit jaar digitaal. Daar zijn de grootste ontwikkelingen binnen Out of Home met de opkomst van programmatic inkopen en de groei van de digitale wereld in de vorm van de metaverse. Ook verplaatsten we ons als maatschappij sinds de coronacrisis duidelijk anders, namelijk meer lokaal binnen onze eigen gemeenschappen. Dit zal voorlopig zo blijven. Omnichannel-planning zal een belangrijke motor zijn voor de groei van (D)OOH. Out of Home heeft namelijk een versterkend effect op vrijwel alle media.
‘We voorspellen dat OOH zich steeds meer gaat profileren als meest duurzame medium, omdat het onderdeel uitmaakt van ons dagelijkse leven en uitermate geschikt is voor geloofwaardige maatschappelijke boodschappen. Allemaal trends die in dit trendrapport uitgebreid worden besproken aan de hand van inspirerende voorbeelden’
De wandelroute gaat in elke stad langs zeven digitale schermen van JCDecaux. Op elk Digital Out of Home (DOOH)-object verschijnt tussen 12:00 en 16:00 uur een trend met QR-code. Na het scannen van deze code kun je het nieuwe Out of Home trendrapport 2022/2023 downloaden. Alle schermen die je tijdens de wandeling tegenkomt, vormen samen dit trendrapport. De trendwandeling vindt plaats van 12 tot 17 september in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag. De trendwandeling in Brussel vindt 1 week later plaats op 19 en 21 september.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
- Overname Pinch vergroot Nederlandse... 08-07-2025
- Omnicom lanceert sportlabel Dark... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers