Dentsu organiseert nieuwe OOH trendwandeling
- 2 sep 2022 @ 09:02
- Ryan Baij
Dentsu Benelux organiseert dit jaar opnieuw de Out of Home (OOH) trendwandeling. Het evenement vindt dit jaar plaats in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Brussel.
De insteek van de trendwandeling is dit jaar digitaal. Daar zijn de grootste ontwikkelingen binnen Out of Home met de opkomst van programmatic inkopen en de groei van de digitale wereld in de vorm van de metaverse. Ook verplaatsten we ons als maatschappij sinds de coronacrisis duidelijk anders, namelijk meer lokaal binnen onze eigen gemeenschappen. Dit zal voorlopig zo blijven. Omnichannel-planning zal een belangrijke motor zijn voor de groei van (D)OOH. Out of Home heeft namelijk een versterkend effect op vrijwel alle media.
‘We voorspellen dat OOH zich steeds meer gaat profileren als meest duurzame medium, omdat het onderdeel uitmaakt van ons dagelijkse leven en uitermate geschikt is voor geloofwaardige maatschappelijke boodschappen. Allemaal trends die in dit trendrapport uitgebreid worden besproken aan de hand van inspirerende voorbeelden’
De wandelroute gaat in elke stad langs zeven digitale schermen van JCDecaux. Op elk Digital Out of Home (DOOH)-object verschijnt tussen 12:00 en 16:00 uur een trend met QR-code. Na het scannen van deze code kun je het nieuwe Out of Home trendrapport 2022/2023 downloaden. Alle schermen die je tijdens de wandeling tegenkomt, vormen samen dit trendrapport. De trendwandeling vindt plaats van 12 tot 17 september in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag. De trendwandeling in Brussel vindt 1 week later plaats op 19 en 21 september.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Voedingscentrum gaat ‘eetdrammen’ tegen
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
Laatste Nieuws
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes