Adnight blikt tevreden terug op editie 2023

- Bureaus
- 20 okt 2023 @ 12:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PromotieEvenement
- 20 okt 2023 @ 12:00
- Peter van Woensel Kooy
'Het was weer een geweldige editie met 40 bureaus die bijna 200 verschillende sessies verzorgden, een uitverkocht Paradiso en ruim 5000 bezoekers', meldt de Adnight organisatie blij. Een korte terugblik en verschillende recapfilms van deelnemende bureaus.
'We kunnen jullie allemaal niet genoeg bedanken voor jullie deelname en het maken van ADNIGHT 2023 tot een editie om nooit te vergeten. Als je sentimenteel bent, zijn er enkele geweldige aftermoviesw op Linkedin van de avond te vinden van Code d'Azur, Dept, Ace, Vice Media Benelux, TBWA\Neboko en Unmuted.'
De organisatie dankt alle instanties voor hun deelname, alle vrijwilligers voor hun tijd en moeite om Adnight mogelijk te maken, 'en een grote dank aan onze partners. 51North omdat ze ons er goed uit lieten zien, Ocean Outdoor en Showheroes omdat ze ons lieten opvallen, en Peroni Nastro Azzurro voor de versnaperingen bij alle agentschappen.'
Deelnemers kunnen desgewenst nog even nagenieten met een Peroni Nastro Azzurro die tijdens Adnight geschonken werd met de kortingscode 'ADNIGHT25'. Ze ontvangen dan 25% korting op hun bestelling voor hun volgende vrijdagmiddagborrel (VrijMiBo). Dat kan via deze officiële Peroni-winkel, tipt de organisatie. 'Thank you for joining Adnight 2023! Tot volgend jaar!'
(PvWK, foto: Adnight feest in Paradiso)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De Superbowl-commercial top 5 volgens NYT
- Vogelbescherming Nederland: luister naar de vogels en doneer
- Vijf onderscheidingen voor GoSpooky
- Your Majesty en Infinum onderzoeken The Anatomy of Hype
- Prominent zet service centraal in nieuwe merkcampagne
- Fairphone: nieuwe merkidentiteit en internationale campagne
Laatste Nieuws
- Crocodile Agency aan de slag voor... 14-02-2025
- Europese introductiecampagne... 13-02-2025
- HG kiest team5pm als nieuw social... 13-02-2025
- Nieuwe InnovatieRoute helpt... 13-02-2025
- Lars de Vries aan de slag bij... 13-02-2025
- AMMA’s sluit inzendingen: jury start... 13-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day