Adnight blikt tevreden terug op editie 2023

- Bureaus
- 20 okt 2023 @ 12:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PromotieEvenement
- 20 okt 2023 @ 12:00
- Peter van Woensel Kooy
'Het was weer een geweldige editie met 40 bureaus die bijna 200 verschillende sessies verzorgden, een uitverkocht Paradiso en ruim 5000 bezoekers', meldt de Adnight organisatie blij. Een korte terugblik en verschillende recapfilms van deelnemende bureaus.
'We kunnen jullie allemaal niet genoeg bedanken voor jullie deelname en het maken van ADNIGHT 2023 tot een editie om nooit te vergeten. Als je sentimenteel bent, zijn er enkele geweldige aftermoviesw op Linkedin van de avond te vinden van Code d'Azur, Dept, Ace, Vice Media Benelux, TBWA\Neboko en Unmuted.'
De organisatie dankt alle instanties voor hun deelname, alle vrijwilligers voor hun tijd en moeite om Adnight mogelijk te maken, 'en een grote dank aan onze partners. 51North omdat ze ons er goed uit lieten zien, Ocean Outdoor en Showheroes omdat ze ons lieten opvallen, en Peroni Nastro Azzurro voor de versnaperingen bij alle agentschappen.'
Deelnemers kunnen desgewenst nog even nagenieten met een Peroni Nastro Azzurro die tijdens Adnight geschonken werd met de kortingscode 'ADNIGHT25'. Ze ontvangen dan 25% korting op hun bestelling voor hun volgende vrijdagmiddagborrel (VrijMiBo). Dat kan via deze officiële Peroni-winkel, tipt de organisatie. 'Thank you for joining Adnight 2023! Tot volgend jaar!'
(PvWK, foto: Adnight feest in Paradiso)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- AI brengt James Parkinson tot leven
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
- Branded content zonder verhaal is gewoon ruis
- Branded content werkt pas echt als het hoofd én hart raakt
Laatste Nieuws
- Zonnebankmaker JK Group lanceert... 02-05-2025
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN... 02-05-2025
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management