Adnight blikt tevreden terug op editie 2023
- Bureaus
- 20 okt 2023 @ 12:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PromotieEvenement
- 20 okt 2023 @ 12:00
- Peter van Woensel Kooy
'Het was weer een geweldige editie met 40 bureaus die bijna 200 verschillende sessies verzorgden, een uitverkocht Paradiso en ruim 5000 bezoekers', meldt de Adnight organisatie blij. Een korte terugblik en verschillende recapfilms van deelnemende bureaus.
'We kunnen jullie allemaal niet genoeg bedanken voor jullie deelname en het maken van ADNIGHT 2023 tot een editie om nooit te vergeten. Als je sentimenteel bent, zijn er enkele geweldige aftermoviesw op Linkedin van de avond te vinden van Code d'Azur, Dept, Ace, Vice Media Benelux, TBWA\Neboko en Unmuted.'
De organisatie dankt alle instanties voor hun deelname, alle vrijwilligers voor hun tijd en moeite om Adnight mogelijk te maken, 'en een grote dank aan onze partners. 51North omdat ze ons er goed uit lieten zien, Ocean Outdoor en Showheroes omdat ze ons lieten opvallen, en Peroni Nastro Azzurro voor de versnaperingen bij alle agentschappen.'
Deelnemers kunnen desgewenst nog even nagenieten met een Peroni Nastro Azzurro die tijdens Adnight geschonken werd met de kortingscode 'ADNIGHT25'. Ze ontvangen dan 25% korting op hun bestelling voor hun volgende vrijdagmiddagborrel (VrijMiBo). Dat kan via deze officiële Peroni-winkel, tipt de organisatie. 'Thank you for joining Adnight 2023! Tot volgend jaar!'
(PvWK, foto: Adnight feest in Paradiso)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Hornbach lanceert najaarscampagne 'Luister naar je handen'
- Van hobby naar bedrijf: de succesvolle groei van JorRaptor op...
- Techonomy sluit zich aan bij The Relevance Group
- ABN Amro illustreert in nieuwe campagne gekte op de huizenmarkt
- Nieuwe campagne Chassé Theater zet juist bezoekers in het...
- Campagne “Doe jij wel iets wat ertoe doet?“ wil leraren werven
Laatste Nieuws
- Make-over voor Food for Skin04-10-2024
- Bouwbedrijf Heijmans lanceert nieuwe... 04-10-2024
- Adobe kiest Dentsu Creative als... 03-10-2024
- Defensie lanceert nieuwe campagne... 02-10-2024
- KNGF lanceert campagne Hondicap01-10-2024
- Springbok en Joe Public breiden... 30-09-2024
MarketingTribune Events
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing