Erik Swen nieuwe partner bij GoodKarma

Erik Swen nieuwe partner bij GoodKarma
  • Bureaus
  • 6 sep 2022 @ 07:41
  • 11392 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Erik Swen (34) is de nieuwe partner bij het Amsterdamse bureau GoodKarma. Swen gaat zich binnen het bureau met name bezighouden met het verder uitbouwen van de performance activiteiten.

Swen begon zijn carrière in 2014 als Manager Digital Marketing bij het toen nog jonge Amsterdamse horloge merk Cluse. Door gebruik te maken van de opkomst van Instagram, social advertising en influencers werd het Amsterdamse merk een snelgroeiende horloge & juwelen merk. Na Cluse vervolgde hij zijn avontuur als hoofd marketing & BI bij het eveneens Amsterdamse modemerk Labfresh en de afgelopen twee jaar als freelance marketing strateeg bij merken zoals Stieglitz.

MD Orsi Szentes: ‘Erik en ik kennen elkaar al een aantal jaar en hij combineert zijn kennis op het gebied van e-commerce met een sterke ‘growth’ mindset. Daarnaast heeft hij veel ervaring met D2C start- en scale-ups met name binnen de fashion & lifestyle. Precies de segmenten waar wij met GoodKarma ook veel actief zijn’.

Nieuwe partner Erik Swen: ‘Op dit moment helpen we al veel merken met het definiëren van hun brand strategy & identity, het ontwikkelen van een conversie gedreven e-commerce platform en ‘thumbstopping’ content. Door het toevoegen van kennis op het gebied van performance & analytics kunnen we onze klanten echt helpen om de business case 100% rond te maken en groei te gaan realiseren. Ik heb echt enorm veel zin om samen met Marcel, Allard en Orsi hieraan gaan bouwen.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken