Paul Bothof creative director Zuid Creatives

Paul Bothof creative director Zuid Creatives
  • Bureaus
  • 24 mei 2023 @ 13:06
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Paul Bothof is de nieuwe creative director van Zuid Creatives, onderdeel van Zuid Agency Groep uit Brabant. Samen met zijn team formuleert hij creatieve antwoorden op communicatievraagstukken van klanten.

Annemarieke Scheperkamp, managing director van Zuid Creatives: ‘Deze functie is bij Zuid een grote stoel om te vullen. Niet alleen omdat je een centrale rol hebt en het creatieve aanspreekpunt bent voor onze klanten, maar ook omdat onze vorige creative director die rol maar liefst elf jaar naar tevredenheid heeft ingevuld. Zuid anno nu is beduidend groter en anders dan elf jaar geleden. De ervaringen die we nu al hebben met Paul geven ons het volste vertrouwen dat hij de persoon is om eraan bij te dragen dat we over elf jaar opnieuw groter en anders zijn, maar toch typisch Zuid.’

Paul Bothof: ‘Zuid Creatives is een gezond bedrijf met een mooie balans tussen jonge mensen en senioriteit met jonge geesten. Een plek bovendien met een concrete, stevige groeiambitie en een praktische kijk op creativiteit. Het is typisch Zuid om echt in het dna van klanten te kruipen en van daaruit heldere merkboodschappen te creëren die iets losmaken en begrijpelijk zijn. Ik viel voor de ondernemersgeest die hier heel erg wordt omarmd. Van de attitude dat je op voorhand alles kapot kunt redeneren, maar ga het maar gewoon doen. Daarnaast is het verkennen en veroveren van nieuwe terreinen als AI een tof onderdeel van mijn rol.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken