UBO Agency neemt salesspecialist Consellium over
- Bureaus
- 2 okt 2023 @ 13:26
- Link
- 
  
 Michiel van Zaane
 Allround Redacteur
 BBP Media
- Geen tag
- 2 okt 2023 @ 13:26
- Michiel van Zaane
Full-service marketingbureau UBO Agency heeft salesspecialist Consellium overgenomen. ‘UBO en Consellium vullen elkaar naadloos aan’, volgens oprichters van UBO Frank Hartog en Wesley Blokhuis.
‘Al jaren is er discussie over de samenwerking tussen marketing en sales en wijzen afdelingen onderling continu naar elkaar’ volgens Hartog en Blokhuis. ‘Door marketing en sales als één geoliede machine aan te bieden, zijn wij ervan overtuigd dat we het rendement van een investering in marketing aanzienlijk kunnen verhogen. We zijn dan ook erg blij met de komst van het team van Consellium binnen onze organisatie. En trots op het feit dat we met vijftig specialisten een unieke propositie in de markt neerzetten. Deze overname past perfect in onze groeistrategie om een toonaangevende speler te worden als het gaat over het realiseren van bedrijfsgroei.’
Björn Oeben, oprichter van Consellium: ‘Wij kijken heel erg uit naar deze volgende fase van ons bedrijf. Vanaf mijn eerste kennismaking met Frank en Wesley bleek dat wij alle drie overtuigd zijn van de kracht van de combinatie tussen sales en marketing, die wat ons betreft onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Met ons team blijven we de ‘sales specialisten’, maar nu als volledig onderdeel van een gespecialiseerde full-service marketing agency. Daarbij focussen wij ons volledig op de zakelijke dienstverlening, met als specialisatie de ICT-markt.’
- 
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




