Amsterdamse jury Gerety Awards 2024 bekend gemaakt

- Bureaus
- 6 feb 2024 @ 08:48
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 6 feb 2024 @ 08:48
- Michiel van Zaane
De volledige Amsterdamse jury van de Gerety Awards 2024 is bekend. Ook de early bird deadline is aangekondigd: vrijdag 8 maart 2024.
De Gerety Awards, een internationale reclameprijzencompetitie die creativiteit beoordeelt door de lens van vrouwen. Staan open voor alle reclamebureaus, adverteerders, studio's en productiebedrijven wereldwijd. Zowel nationale als internationale campagnes kunnen meedoen. Ingezonden inzendingen moeten tussen 1 januari 2023 en de sluitingsdatum zijn uitgezonden, gepubliceerd of uitgebracht in een commerciële omgeving met toestemming van de klant. De beoordelingscriteria zijn de originaliteit van de creatieve ideeën en de kwaliteit van de uitvoering.
De Amsterdamse jury wordt geleid door Katrina Encanto, Executive Creative Director bij 180 Amsterdam. Over de bekendmaking van de jury zei Encanto: ‘Het is een eer om dit jaar gekozen te zijn als Amsterdamse ambassadeur voor de Gerety Awards. Met alles wat er in de wereld gebeurt, is het belangrijker dan ooit om ondervertegenwoordigde perspectieven te versterken en de creativiteit die daaruit voortkomt te vieren. Per slot van rekening bepaalt wie wel en wie niet wordt gehoord de status quo, zoals Rebecca Solnit zo terecht zei. Om de mogelijkheid te krijgen samen met enkele van de helderste geesten van het land licht op deze thema's te kunnen schijnen is een groot voorrecht en een grote verantwoordelijkheid.’
De Amsterdamse jury bestaat uit:
- Sandra Bold, CCO, VML
- Stephanie Oakley, Director of Production, 72andSunny
- Karlijn Marchildon, Managing Director Brand, Edelman
- Mai Jammeh, Operations Manager Production and Research, Sizzer
- Marloes Scheffers, Creative Director Europe, Hill+Knowlton Strategies
- Carolina Brandao, Head of Production (Europe) BUCK
- Karlijn Hendriksen, Creative / Film Director, Media.Monks
- Alette Boogman, Creative Producer, Antfood
- Rachel Yulo, Creative Director, TBWA\ Neboko
- Anne Merel Verleun, Creative Director, Dentsu Creative Netherlands
Meer dan 200 juryleden uit 47 landen nemen deel aan de Gerety Awards 2024, met jurybijeenkomsten op locatie in 15 locaties. Naast het vaststellen van de shortlist, selecteren de jurybijeenkomsten van de uitvoerende jury ook het bureau en de productiebedrijf van het jaar uit hun land. Dit wordt gekozen uit de inzendingen van de Portfolio Cut.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
- Overname Pinch vergroot Nederlandse... 08-07-2025
- Omnicom lanceert sportlabel Dark... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers