All Day Nuts lanceert campagne voor ‘eerlijke nootjes’

- Bureaus
- 7 mei 2024 @ 09:49
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 7 mei 2024 @ 09:49
- Michiel van Zaane
All Day Nuts lanceert een campagne om Nederland kennis te laten maken met het verhaal achter het bedrijf en de nootjes die zij leveren. Het bedrijf zet zich al een paar jaar in voor verduurzaming van de productieketen. De campagne moet de naamsbekendheid verhogen en consumenten betrekken.
Eén van de dingen waar All Day Nuts op inzet is het beëindigen van de reizen die de meeste noten nu afleggen voordat ze in het schap belanden, tot 12.000 kilometer. In plaats daarvan zorgt All Day Nuts ervoor dat de cashewnoten worden verwerkt in het land van herkomst, wat de lokale gemeenschap versterkt en ervoor zorgt dat de boeren in West-Afrika eerlijk worden beloond. De campagne is in nauwe samenwerking met bureau Energize tot stand gekomen.
Jettie van Mourik, founder All Day Nuts: ‘De campagne markeert een belangrijk moment voor All Day Nuts en de notenindustrie als geheel. We streven naar een wereld waarin consumenten bewust kiezen voor producten die goed zijn voor hen, de boeren, de arbeiders, en de planeet. De nootjes van All Day Nuts zijn verkrijgbaar bij Albert Heijn en Plus, waardoor het voor iedereen in Nederland makkelijker wordt om een bewuste keuze te maken.’
‘All Day Nuts doet veel goeds voor de keten. En al dat goede laten we doorschemeren tussen de regels door’ volgens Robin Pas, creatief directeur Energize.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- [column] De toekomst van strategie
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Leer emoties herkennen als waarschuwing tegen fraude
Laatste Nieuws
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

