Onverwachte frisheid op zomerfestivals met Sportlife

- Bureaus
- 13 aug 2024 @ 10:26
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 13 aug 2024 @ 10:26
- Michiel van Zaane
Sportlife brengt deze zomer ‘’Unexpected Freshness‘’ naar de grootste zomerfestivals van Nederland, met de lancering van de ‘’Relax, Refresh and Recharge’’ activatie.
Deze door Megawatt bedachte activatie geeft festivalgangers de mogelijkheid om na alle prikkels en stappen even te relaxen, zichzelf te refreshen en weer volledig te rechargen, zodat ze daarna vol nieuwe energie verder kunnen feesten op festivals als R2, Dance Valley, Zin in de Zomer Fest en Latin Village.
De Sportlife Unexpected Freshness-dome lijkt op een ijsgrot met kou, rook, wit licht en geluidseffecten. Een rustgevende stem heet bezoekers welkom en begeleidt ze naar fase Relax, waarbij je mint ruikt, rook ziet en een relaxed dansje doet. Daarna kom je in de Refresh-fase met kou, CO2-spuiten en uptempo muziek voor een dansmoment. Aan het einde van de experience geeft de voice-over een peptalk en telt af naar Recharge. De omgeving laadt op, het sneeuwt mintgeur en je danst terwijl je de bas voelt. Volledig opgeladen verlaat de bezoeker de dome.
Vorig jaar introduceerde Sportlife hun Sportlife Mints, waarbij drie herkenbare smaken van Sportlife-kauwgom sindsdien ook beschikbaar zijn in mintvorm. Om een activatie te realiseren die volledig in het teken staat van de Mints, heeft Sportlife het 360º activatiebureau Megawatt ingeschakeld voor het concept, de creatie en productie van deze activatie. Megawatt speelt ook een rol in sampling, marktonderzoek onder de doelgroep en influencer marketing. Hierdoor sluit de campagne aan bij de interesses en verwachtingen van de consument.
‘Na eerdere succesvolle activaties voor o.a. Red Band en Sportlife Mints hebben we nu ook een gigantische festivalactivatie voor Sportlife Mints opgezet. De fundering is gelegd voor een vruchtbare samenwerking met Cloetta in de breedte’ volgens Richard Gravemaker, Account Director Megawatt.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation