Aspen Digital breidt door overname uit naar Zuid-Afrika

- Bureaus
- 12 mrt 2025 @ 16:29
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 12 mrt 2025 @ 16:29
- Kel Koenen
Aspen Digital, het digital marketingbedrijf van de Nederlandse Outtask Group, neemt het Zuid-Afrikaanse Digitl Sky over. Met deze stap verstevigt Aspen zijn internationale positie en breidt het zijn dienstverlening uit naar meerdere landen. Digitl Sky, dat bestaat uit 28 specialisten, blijft opereren onder de vlag van Outtask Africa.
De overname speelt in op de druk op marges in de online marketingsector en de toenemende vraag naar kwalitatieve én kostenefficiënte oplossingen. Door nearshoring en offshoring slim te combineren, wil Aspen Digital zijn klanten beter bedienen met schaalbare teams en internationale expertise.
De samenwerking tussen de Nederlandse en Zuid-Afrikaanse teams richt zich op onder meer social media management, performance marketing, websiteontwikkeling en e-mailcampagnes. Dankzij gedeelde kernwaarden en werkwijze binnen de Outtask Group wordt een efficiënte samenwerking verwacht.
‘Deze overname stelt ons in staat om internationaal te groeien en een unieke combinatie van kwaliteit en schaalbaarheid te bieden’, stellen de eigenaren van Aspen Digital in een persbericht. Ook de oprichter van Digitl Sky, is enthousiast. ‘We krijgen toegang tot een groter netwerk en meer middelen om onze dienstverlening te versterken.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Leer emoties herkennen als waarschuwing tegen fraude
Laatste Nieuws
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

