Vice breidt audiopropositie uit
- Content
- 7 jun 2019 @ 11:10
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - MakersContent
- 7 jun 2019 @ 11:10
- Redactie Contentmarketing
Vice Benelux zet in op de podcastmarkt voor zowel consument als marketeer.
Uit onderzoek van Vice onder de eigen doelgroep blijkt dat de belangrijkste reden voor jonge mensen om een podcast te luisteren is dat ze dit kunnen doen terwijl ze druk bezig zijn met andere zaken. Door meer in te zetten op audio wil Vice nu samen met zijn adverteerders de doelgroep van passende content voorzien.
Te Lui Om Te Lezen biedt jongeren de kans om Vice-artikelen te luisteren. Ook produceerde Vice+, als onderdeel van een mediacampagne van ING, de redactionele podcast Nieuw Geld en heeft Virtue (het creatieve bureau van Vice) voor Albert Heijn de podcast Op Ons Bord bedacht en geproduceerd. Daarnaast is in samenwerking met Dag en Nacht Media de nieuwe podcast De Wereld van Vice Sports gelanceerd.
Tim de Gier, co-founder van Dag en Nacht Media, laat weten: 'Soms weet je na het opnemen van één zin al dat het een goede show gaat worden. Dat was hier het geval. De toon en sfeer van de content van Vice Sports lenen zich goed voor podcasts.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing