Vice breidt audiopropositie uit
- Content
- 7 jun 2019 @ 11:10
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - MakersContent
- 7 jun 2019 @ 11:10
- Redactie Contentmarketing
Vice Benelux zet in op de podcastmarkt voor zowel consument als marketeer.
Uit onderzoek van Vice onder de eigen doelgroep blijkt dat de belangrijkste reden voor jonge mensen om een podcast te luisteren is dat ze dit kunnen doen terwijl ze druk bezig zijn met andere zaken. Door meer in te zetten op audio wil Vice nu samen met zijn adverteerders de doelgroep van passende content voorzien.
Te Lui Om Te Lezen biedt jongeren de kans om Vice-artikelen te luisteren. Ook produceerde Vice+, als onderdeel van een mediacampagne van ING, de redactionele podcast Nieuw Geld en heeft Virtue (het creatieve bureau van Vice) voor Albert Heijn de podcast Op Ons Bord bedacht en geproduceerd. Daarnaast is in samenwerking met Dag en Nacht Media de nieuwe podcast De Wereld van Vice Sports gelanceerd.
Tim de Gier, co-founder van Dag en Nacht Media, laat weten: 'Soms weet je na het opnemen van één zin al dat het een goede show gaat worden. Dat was hier het geval. De toon en sfeer van de content van Vice Sports lenen zich goed voor podcasts.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Boekenbranche gaat los op Boekenweek12-03-2025
- NRC geeft abonnees toegang tot The... 12-03-2025
- Marnix Gymnasium werft met zee van... 07-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center