Grand Prix Content Marketing 2020 gaat niet door
- Content
- 21 aug 2020 @ 09:11
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentAwards
- 21 aug 2020 @ 09:11
- Lucas Boon
De Grand Prix Content Marketing Awards vindt dit jaar geen doorgang. Veel campagnes hebben vanwege corona vertraging opgelopen, waardoor er onvoldoende cases voor een volwaardige Grand Prix zijn ingezonden.
'Nadat we de 2020-editie eerder dit jaar met veel ambitie en diverse vernieuwingen in gang hebben gezet, moeten we helaas constateren dat het niet haalbaar is om een volwaardige editie te realiseren', zo laat de organisatie weten op de event-website.
De Grand Prix 2020 wordt 'tot nader order' uitgesteld. Er zijn nog geen nieuwe data voor inzenden, jureren of de uitreikingsavond.
Bureaus en adverteerders die reeds een case hebben ingezonden, krijgen hun geld terug. Op deze manier is er meer tijd om echt goede resultaten te kunnen laten zien én de keuze om eventueel andere cases in te kunnen zenden, aldus de organisatie.
De Grand Prix Content Marketing wordt jaarlijks georganiseerd door BBP Media, uitgever van MarketingTribune.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing