Grand Prix Content Marketing 2020 gaat niet door

  • Content
  • 21 aug 2020 @ 09:11
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentAwards

De Grand Prix Content Marketing Awards vindt dit jaar geen doorgang. Veel campagnes hebben vanwege corona vertraging opgelopen, waardoor er onvoldoende cases voor een volwaardige Grand Prix zijn ingezonden.

'Nadat we de 2020-editie eerder dit jaar met veel ambitie en diverse vernieuwingen in gang hebben gezet, moeten we helaas constateren dat het niet haalbaar is om een volwaardige editie te realiseren', zo laat de organisatie weten op de event-website.

De Grand Prix 2020 wordt 'tot nader order' uitgesteld. Er zijn nog geen nieuwe data voor inzenden, jureren of de uitreikingsavond.

Bureaus en adverteerders die reeds een case hebben ingezonden, krijgen hun geld terug. Op deze manier is er meer tijd om echt goede resultaten te kunnen laten zien én de keuze om eventueel andere cases in te kunnen zenden, aldus de organisatie.

De Grand Prix Content Marketing wordt jaarlijks georganiseerd door BBP Media, uitgever van MarketingTribune.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken