Nog tot 30 augustus om in te zenden voor GPCM!

Nog tot 30 augustus om in te zenden voor GPCM!
  • Content
  • 25 aug 2022 @ 10:45
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • ContentGrand Prix Content MarketingAwards

Adverteerders en marketeers houden nauwlettend in de gaten wie er een Grand Prix Contentmarketing wint. Want die bureaus zijn anno 2022 de beste. Wie straks op dat podium wil staan, heeft nog t/m 29 augustus de tijd om de case(s) in te sturen.

Deadline 29 augustus
Winnaars gaan deel uitmaken van een jarenlange legacy: van een onderscheiding die niet zomaar uit de lucht komt vallen. Elke case wordt gewogen en beoordeeld door een deskundige jury. 'Meedoen is reclame voor merk en bureau en dient als inspiratie', voegt jurylid Grand Prix Content Marketing Suzanne de Bakker hier aan toe.

Outstanding work
Op 4 oktober 2022 worden tijdens Grand Prix Content Marketing de Awards uitgereikt voor de meest succesvolle contentstrategieën en Bekroningen voor uitblinkende contentproducties. De Grand Prix Content Marketing zijn met recht dé awards die je als contentstrateeg en opdrachtgever niet kunt missen. Ook voor nieuwe partijen een mooie kans om zich te profileren. Hieronder vind je vijf tips om je case nog kansrijker te maken. Hier kun je je case inschrijven. Reageer op tijd en zeg het voort!
(PvWK)


Achtergrond-info inzenden cases GPCM kan nog tot en met 29 augustus 2022
Op dinsdag 4 oktober 2022 worden de Grand Prix Content Marketing Awards feestelijk uitgereikt in Postillion in Amsterdam. Naast de Awards voor de meest succesvolle contentstrategieën worden ook de Bekroningen voor uitblinkende contentproducties uitgereikt. De Awards worden uitgereikt in zes categorieën; nieuw dit jaar is de Jongeren Award; welk merk wist als beste een jonge doelgroep te bereiken:

► B2C
► B2B
► B2E
► Non-profit
► Campagnes
► Jongeren

Jury GPCM
Om de diversiteit van de jury te waarborgen is gelet op kenmerken als bureau versus merk, vrouw of man, jong talent versus senior ervaring, verschillende profielen in de sector van creatie tot strategie, ervaren in jury/nieuw et cetera.

Nieuwe partner: Genootschap van Contentstrategen
Bram Koster (Randstad) en Freek Jansen (Philips) zijn de oprichters van het Genootschap van Contentstrategen en dit jaar partner van de Grand Prix Content Marketing.

Fresh Bridge
Creative agency Fresh Bridge sponsort dit jaar de Grand Prix Content Marketing: ‘De term contentmarketing omvat het beste wat wij doen, het is het hart van Fresh Bridge. Voor ons is het belangrijk en mooi om organisaties te steunen die, net als wij, het belang inzien van kennis delen rondom dit vakgebied.’

Ook cases uit 2020 kunnen meedingen naar een award
Je kunt cases inzenden van contentproducties die gestart zijn in de periode van 1 januari 2020 tot 31 augustus 2022. Dus ook de content die je hebt gemaakt tijdens de coronaperiode dingt mee! Alle genomineerde cases worden onder de aandacht gebracht in een winnaarsspecial van MarketingTribune.

Cases kunnen hier ingediend worden.


Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken