Boektokken of prijzenpijn?

Boektokken of prijzenpijn?
  • Content
  • 6 dec 2022 @ 10:00
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De stembussen zijn geopend voor de verkiezing van het Van Dale Woord van het Jaar 2022. Tot en met maandag 19 december kunnen de stemmers bepalen welk van de tien geselecteerde woorden de eeuwigheid in gaat als Woord van het jaar.

Het Nederlandse publiek kon het afgelopen jaar nieuwe woorden uit 2022 insturen. Van Dale heeft uit alle inzendingen een top 10 samengesteld en de winnaar van deze top 10 wordt hét officiële Van Dale Woord van het Jaar 2022. Stemmen op één van de tien woorden kan via de website www.woordvanhetjaar.nl.

De tien nominaties voor 2022 zijn:

  • boektokken
  • bofbelasting
  • emojibaby
  • energietoerisme
  • klimaatklever
  • needlespiking
  • prijzenpijn
  • spijtgezin
  • stopbonus
  • zevenvinker

Op de website www.woordvanhetjaar.nl zijn de uitgebreide definities van alle tien genomineerde woorden te vinden. Stemmen kan tot en met maandag 19 december, 17.00 uur. Het wordt vroeg opstaan voor de uitslag: op dinsdag 20 december om 05.00 uur ’s ochtends wordt het Van Dale Woord van het Jaar 2022 bekendgemaakt op www.woordvanhetjaar.nl.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken