DesignCrowd presenteert fictieve logo-merge
- Design
- 25 aug 2015 @ 14:00
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - GraphicConceptInteractie
- 25 aug 2015 @ 14:00
- Redactie Design
Stel je voor dat de meest invloedrijke merken in de wereld gedwongen worden te fuseren met hun grootste rivaal en dat hun gezamelijke logo het symbool moet worden van die samensmelting. Designplatform DesignCrowd vroeg zijn leden om precies dat als uitgangspunt te nemen tijdens het ontwerp van een logo-mix. De resultaten komen stuk voor stuk dicht in de buurt van een mindfuck.
Costa Coffee - Starbucks
Google - Yahoo
Lacoste - Kangol
Nike - Adidas
McDonalds - Burger King
Visa - Mastercard
Apple - Android
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- 'Smeuïge' samenwerking tussen... 07-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers