DesignCrowd presenteert fictieve logo-merge

  • Design
  • 25 aug 2015 @ 14:00
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • GraphicConceptInteractie

Stel je voor dat de meest invloedrijke merken in de wereld gedwongen worden te fuseren met hun grootste rivaal en dat hun gezamelijke logo het symbool moet worden van die samensmelting. Designplatform DesignCrowd vroeg zijn leden om precies dat als uitgangspunt te nemen tijdens het ontwerp van een logo-mix. De resultaten komen stuk voor stuk dicht in de buurt van een mindfuck.

Costa Coffee - Starbucks

Google - Yahoo

Lacoste - Kangol

Nike - Adidas

McDonalds - Burger King

Visa - Mastercard

Apple - Android

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Laatste Nieuws

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken