Goud voor Rijksmuseum-app

  • Design
  • 4 jun 2018 @ 13:14
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Digital designAwards

Fabrique, Q42 en het Rijksmuseum hebben in Oslo een gouden European Design Award in ontvangst genomen voor de vernieuwde Rijksmuseum-app. De Award werd uitgereikt in de categorie Mobile Apps.

De collectie dicht bij het grote publiek brengen, is het belangrijkste doel van Rijksmuseum met de vernieuwde app. Ontwerpbureau Fabrique en technisch bureau Q42 ontwikkelden samen met het Rijksmuseum een app waarmee je de wereldberoemde collectie nu altijd en overal bij de hand hebt. In de trein, thuis op de bank én in het museum zelf.

Fabrique en Q42 ontwikkelden eerder al de website van het Rijksmuseum en net als op de website staat in de nieuwe app het beeld centraal.

Lees hier alles over de app.

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

Meest gelezen

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Laatste Nieuws

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken