Goud voor Rijksmuseum-app
- Design
- 4 jun 2018 @ 13:14
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Digital designAwards
- 4 jun 2018 @ 13:14
- Redactie Design
Fabrique, Q42 en het Rijksmuseum hebben in Oslo een gouden European Design Award in ontvangst genomen voor de vernieuwde Rijksmuseum-app. De Award werd uitgereikt in de categorie Mobile Apps.
De collectie dicht bij het grote publiek brengen, is het belangrijkste doel van Rijksmuseum met de vernieuwde app. Ontwerpbureau Fabrique en technisch bureau Q42 ontwikkelden samen met het Rijksmuseum een app waarmee je de wereldberoemde collectie nu altijd en overal bij de hand hebt. In de trein, thuis op de bank én in het museum zelf.
Fabrique en Q42 ontwikkelden eerder al de website van het Rijksmuseum en net als op de website staat in de nieuwe app het beeld centraal.
Lees hier alles over de app.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- AIM presenteert grootste... 08-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes