♪ Excelsis Deo in de gloria ♪ door Lovebrand Designers
- Design
- 24 dec 2019 @ 06:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Packaging designConcept
- 24 dec 2019 @ 06:00
- Nanny Kuilboer
De vingers van het Amersfoortse designbureau Lovebrand Designers - onderdeel van LVB - gingen jeuken bij het zien van alle ‘verkerste’ producten in de winkels.
Lovebrand Designers ging aan de slag met het packaging design voor een denkbeeldige deo.
Kerstgekte
Art director Ferdi van der Veen over ‘de enige echte Excelsis Deo’: ‘De winkels liggen er vol mee: producten die zijn “verkerst”. Kersttruien, kerstmokken, kerstkaarten, kerstbomen, kerstbroodjes, kerstburgers, kerstsokken; je kunt het zo gek niet bedenken of er is een kersteditie van. Wij gaan graag nog een stapje verder en ontwierpen speciaal voor de kerstdagen het packaging design voor deze Excelsis Deo. Een grote knipoog naar de enorme kerstgekte, maar met een serieuze boodschap: alleen met een onderscheidend design val je op.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe merkidentiteit Transavia... 23-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

