Bart Heideman van DentsuAchtung naar PlusOne
- Design
- 7 sep 2021 @ 16:21
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 7 sep 2021 @ 16:21
- Nanny Kuilboer
De Amsterdamse design en motion graphics studio PlusOne heeft Bart Heideman aangesteld als senior design director. Heideman komt van DentsuAchtung.
Medeoprichter en managing director PlusOne Marcel Vrieswijk: ‘De aanstelling is een gevolg van onze internationale groei en de ambitie om brand design een centrale rol binnen de propositie te geven.’
Binnen DentsuAchtung runde Heideman 12 jaar designstudio Dog and Pony en werkte voor klanten als NPO, BNNVara, Adobe en Volkswagen. Samen met executive creative director Martijn Hogenkamp en Vrieswijk gaat hij zich richten op het verder uitbouwen van PlusOne Branding, gespecialiseerd in branding en identities. Vrieswijk: ‘We zijn super blij Bart bij onze familie te verwelkomen. Zijn kennis, kunde en ervaring gaan ons helpen bij het realiseren van onze toekomstplannen. Hij is een creatieve impuls voor ons team en een enorme versterking van PlusOne Branding.’
PlusOne werkt voor klanten als Tommy Hilfiger, Philips, NPO, Nike, Amsterdam Museum, Adidas en Heineken.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- CreativeNL Live presenteert tijdens... 19-09-2025
- 6 architecten- en... 10-09-2025
- Opvallers lanceert Inpakservice17-10-2024
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes