Bart Heideman van DentsuAchtung naar PlusOne

Bart Heideman van DentsuAchtung naar PlusOne
  • Design
  • 7 sep 2021 @ 16:21
  • 14506 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

De Amsterdamse design en motion graphics studio PlusOne heeft Bart Heideman aangesteld als senior design director. Heideman komt van DentsuAchtung.

Medeoprichter en managing director PlusOne Marcel Vrieswijk: ‘De aanstelling is een gevolg van onze internationale groei en de ambitie om brand design een centrale rol binnen de propositie te geven.’
Binnen DentsuAchtung runde Heideman 12 jaar designstudio Dog and Pony en werkte voor klanten als NPO, BNNVara, Adobe en Volkswagen. Samen met executive creative director Martijn Hogenkamp en Vrieswijk gaat hij zich richten op het verder uitbouwen van PlusOne Branding, gespecialiseerd in branding en identities. Vrieswijk: ‘We zijn super blij Bart bij onze familie te verwelkomen. Zijn kennis, kunde en ervaring gaan ons helpen bij het realiseren van onze toekomstplannen. Hij is een creatieve impuls voor ons team en een enorme versterking van PlusOne Branding.’
PlusOne werkt voor klanten als Tommy Hilfiger, Philips, NPO, Nike, Amsterdam Museum, Adidas en Heineken.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken