[column] Pretty in pin #11
- Design
- 7 mrt 2019 @ 08:29
- Link
-
Edwin Visser
medeoprichter, directeur
SOGOOD - Branding
- 7 mrt 2019 @ 08:29
- Edwin Visser
Deel 11 van de serie op basis van het jaren zestig-speldjesarchief van Edwin Visser, directeur van designbureau SoGood.
Ibbeltje van Annie M.G. Schmidt, getekend door Fiep Westendorp, werd in de jaren zestig ingezet om Venz te promoten:
Daar sloten de speldjes mooi bij aan:
Het hagelt, het hagelt, grote korrels Venz!
Wat een kinderpret. Dit is iets waarin je jezelf herkent.
Zeeuws meisje is dan een stuk braver, zoals een Zeeuwse betaamt. De hele (kinder)boerderij kon je sparen:
Mooie voorbeelden van hoe je als merk een thema moet kiezen dat bij je past.
Dit is deel 11 van de serie op basis van het jaren ’60 speldjes archief van Edwin Visser, directeur van designbureau SoGood. Vijftig jaar later vormen ze een mooi tijdsbeeld en het is interessant te zien hoe merken zich destijds presenteerden en hoe zich dat verhoudt tot de tegenwoordige tijd.
-
Edwin Visser
- Werkt bij: SOGOOD
- Functie: medeoprichter, directeur
- Website:http://www.sogooddesign.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nieuwe merkidentiteit Transavia... 23-10-2025
- AIM presenteert grootste... 08-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

