WUA lanceert nieuwe product line-up met Web Performance Scan - Basic

WUA lanceert nieuwe product line-up met Web Performance Scan - Basic
  • Food-en-retail
  • 17 mei 2017 @ 12:00
  • 8479 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnderzoekMarketing

Bureau WUA lanceert vandaag een nieuwe variant van hun onderzoeksproduct Web Performance Scan. Deze is volgens WUA relevant voor marketeers die aan de slag willen met customer experience 'en zeker ook voor e-commercepartijen die moeten zorgen voor een excellente digitale CX.'

De KPI voor Customer Experience in twee varianten
De Web Performance Scan is vanaf nu ingedeeld in twee varianten, meldt WUA. 'De Web Performance Scan - Pro wordt door huidige klanten van WUA al gebruikt als KPI voor customer experience en bevat de volledige online oriëntatie, van gevonden worden tot voorkeur voor het hele concurrentieveld van alle spelers in de markt. De Web Performance Scan – Basic geeft op een laagdrempelige manier grip op alleen de eigen website en de eigen klantervaring, plus 1 directe concurrent naar keuze.' 

De Web Performance Scan – Basic is volgens de bouwers:

·       De KPI om de digitale customer experience cijfermatig in uit te drukken (ook in de tijd)

·       Het stuurmiddel om prioriteiten te stellen en backlogs te bepalen

·       Het overzicht in de sterke en zwakke onderdelen van jouw website

·       De ultieme “richting gever” voor digitale teams en organisaties

Focus op ultieme klantbeleving
WUA heeft sinds 2008 op basis van het gevalideerde Web Performance Model de digitale klantreizen van meer dan 150.000 consumenten op 17.500 websites in kaart gebracht. Met inzicht in de digitale customer experience op sales klantreizen halen bedrijven échte ervaringen van échte consumenten naar binnen en wordt de klant centraal stellen geen loze kreet, maar dagelijkse kost. 

Klaas Kroezen, mede-oprichter en ceo van WUA: 'Luisteren naar klanten en het structureel optimaliseren van je website is de sleutel voor een excellente customer experience. Met deze nieuwe product line-up en deze evolutie van de Web Performance Scan zien organisaties direct cijfermatig wat ze te doen hebben op het gebied van customer experience: het is een prachtige KPI die de digitale afdeling en hele organisatie inzicht, richting en energie geeft.'

In deze video wordt de nieuwe product line-up uitgelegd, inclusief een preview van één van de de bijbehorende rapportages. (PvWK)

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken