WUA lanceert nieuwe product line-up met Web Performance Scan - Basic
- Food-en-retail
- 17 mei 2017 @ 12:00
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - OnderzoekMarketing
- 17 mei 2017 @ 12:00
- Redactie Food en Retail
Bureau WUA lanceert vandaag een nieuwe variant van hun onderzoeksproduct Web Performance Scan. Deze is volgens WUA relevant voor marketeers die aan de slag willen met customer experience 'en zeker ook voor e-commercepartijen die moeten zorgen voor een excellente digitale CX.'
De KPI voor Customer Experience in twee varianten
De Web Performance Scan is vanaf nu ingedeeld in twee varianten, meldt WUA. 'De Web Performance Scan - Pro wordt door huidige klanten van WUA al gebruikt als KPI voor customer experience en bevat de volledige online oriëntatie, van gevonden worden tot voorkeur voor het hele concurrentieveld van alle spelers in de markt. De Web Performance Scan – Basic geeft op een laagdrempelige manier grip op alleen de eigen website en de eigen klantervaring, plus 1 directe concurrent naar keuze.'
De Web Performance Scan – Basic is volgens de bouwers:
· De KPI om de digitale customer experience cijfermatig in uit te drukken (ook in de tijd)
· Het stuurmiddel om prioriteiten te stellen en backlogs te bepalen
· Het overzicht in de sterke en zwakke onderdelen van jouw website
· De ultieme “richting gever” voor digitale teams en organisaties
Focus op ultieme klantbeleving
WUA heeft sinds 2008 op basis van het gevalideerde Web Performance Model de digitale klantreizen van meer dan 150.000 consumenten op 17.500 websites in kaart gebracht. Met inzicht in de digitale customer experience op sales klantreizen halen bedrijven échte ervaringen van échte consumenten naar binnen en wordt de klant centraal stellen geen loze kreet, maar dagelijkse kost.
Klaas Kroezen, mede-oprichter en ceo van WUA: 'Luisteren naar klanten en het structureel optimaliseren van je website is de sleutel voor een excellente customer experience. Met deze nieuwe product line-up en deze evolutie van de Web Performance Scan zien organisaties direct cijfermatig wat ze te doen hebben op het gebied van customer experience: het is een prachtige KPI die de digitale afdeling en hele organisatie inzicht, richting en energie geeft.'
In deze video wordt de nieuwe product line-up uitgelegd, inclusief een preview van één van de de bijbehorende rapportages. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- customer journey
- Klaas Kroezen
- it
- ceo
- WUA
- product
- Herengracht
- gevalideerd
- Web Performance Model
- klant centraal
- loze kreet
- ultieme klantbeleving
- consumenten
- mede-oprichter
- WUA
- dagelijkse kost
- digitale klantreizen
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Michelins volledige nieuwe lijst voor Nederland
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon...
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- Albert Heijn, Aldi en Fish Tales winnaars bij MSC Benelux Awards
- EU-verbod op plantaardige naamgeving: vegamerken reageren
- Kinderen grijpen naar Whopper in nieuwe campagne
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- BenBits eerste partner van 'Stop the... 17-10-2025
- Kruidvat doorbreekt taboe rond... 17-10-2025
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en... 17-10-2025
- Intertoys lanceert Speelboek 2025... 16-10-2025
- Walmart gaat direct vanuit ChatGPT... 16-10-2025
- Joost van den Berg van Dr. Oetker:... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes