La Place opent 9 zaken in Hudson's Bay
- Food-en-retail
- 15 sep 2017 @ 11:43
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarktwerkingWinkelenMarketing
- 15 sep 2017 @ 11:43
- Redactie Food en Retail
La Place opent in september vijf restaurants en vier cafés in de nieuwe warenhuizen van Hudson’s Bay. Het gaat om zaken in Leiden, Den Haag, Rotterdam, Maastricht, Almere, Tilburg, Breda, Den Bosch en Zwolle. Dit zijn de eerste La Place restaurants die worden geopend in de nieuwe Canadese warenhuizen.
La Place, tegenwoordig onderdeel van Jumbo, wil in de restaurants dagelijks ontbijt, lunch en diner serveren: van salades, smoothies, spelt focaccia’s, koek en soep tot pizza’s, pasta’s en heerlijke gerechten van de grill, zo meldt het persbericht.
Open keuken
De nieuwe La Place restaurants en -cafés bestaan elk uit een centraal plein met open keuken en beschikken de restaurants over diverse marktkramen waar dagelijks de gerechten en dranken vers worden bereid. Professionele medewerkers maken de eigen recepten van La Place klaar onder de ogen van de gast. Zij gebruiken hiervoor verse, en waar mogelijk, biologische ingrediënten. De nadruk in het aanbod ligt ‘op veelzijdige en gezonde voeding’, meldt La Place.
Blij met warenhuizen
In een toelichting zegt Bart van Den Nieuwenhof, managing director van La Place, ‘blij te zijn met onze intrek in de prachtige nieuwe warenhuizen van Hudson’s Bay.’ Volgens Den Nieuwenhof keert La Place zo terug naar ‘bekend terrein’ in het midden van de binnenstad. Daar waren ook de voormalige warenhuizen van V&D gevestigd, waarin La Place steevast resideerde en een ware publiekstrekker was.
(bron: Distrifood)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Intertoys overgenomen door ToyChamp
- Nieuw foodmerk Jumbo's in Nederland en België van start
- Jelle Mul (Patagonia): Marketing is uiteindelijk toch het...
- Kerst 2024: Intratuin is er zoals altijd vroeg bij
- Column Lego: steen voor steen een succesvolle innovator
- Huidverzorgingsmerk The Ordinary start anti-Black...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Oot Granola in zee met Yvette van... 08-11-2024
- Kruidvat voor tweede keer ABN Amro... 08-11-2024
- Taste of Horecava biedt ruimte... 08-11-2024
- Nieuwe stek Just Eat Takeaway en... 07-11-2024
- Nieuw winkelconcept Bever wil retail... 07-11-2024
- Amal Kamar van Greetz: 'Marketing... 07-11-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing