La Place opent 9 zaken in Hudson's Bay
- Food-en-retail
- 15 sep 2017 @ 11:43
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarktwerkingWinkelenMarketing
- 15 sep 2017 @ 11:43
- Redactie Food en Retail
La Place opent in september vijf restaurants en vier cafés in de nieuwe warenhuizen van Hudson’s Bay. Het gaat om zaken in Leiden, Den Haag, Rotterdam, Maastricht, Almere, Tilburg, Breda, Den Bosch en Zwolle. Dit zijn de eerste La Place restaurants die worden geopend in de nieuwe Canadese warenhuizen.
La Place, tegenwoordig onderdeel van Jumbo, wil in de restaurants dagelijks ontbijt, lunch en diner serveren: van salades, smoothies, spelt focaccia’s, koek en soep tot pizza’s, pasta’s en heerlijke gerechten van de grill, zo meldt het persbericht.
Open keuken
De nieuwe La Place restaurants en -cafés bestaan elk uit een centraal plein met open keuken en beschikken de restaurants over diverse marktkramen waar dagelijks de gerechten en dranken vers worden bereid. Professionele medewerkers maken de eigen recepten van La Place klaar onder de ogen van de gast. Zij gebruiken hiervoor verse, en waar mogelijk, biologische ingrediënten. De nadruk in het aanbod ligt ‘op veelzijdige en gezonde voeding’, meldt La Place.
Blij met warenhuizen
In een toelichting zegt Bart van Den Nieuwenhof, managing director van La Place, ‘blij te zijn met onze intrek in de prachtige nieuwe warenhuizen van Hudson’s Bay.’ Volgens Den Nieuwenhof keert La Place zo terug naar ‘bekend terrein’ in het midden van de binnenstad. Daar waren ook de voormalige warenhuizen van V&D gevestigd, waarin La Place steevast resideerde en een ware publiekstrekker was.
(bron: Distrifood)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Eén swipe mixt twee bonensoorten: Philips Baristina promoot...
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov / Distrifood-rapport
- Krekels op het menu: Kriket komt naar Nederland
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers