La Place opent 9 zaken in Hudson's Bay
- Food-en-retail
- 15 sep 2017 @ 11:43
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarktwerkingWinkelenMarketing
- 15 sep 2017 @ 11:43
- Redactie Food en Retail
La Place opent in september vijf restaurants en vier cafés in de nieuwe warenhuizen van Hudson’s Bay. Het gaat om zaken in Leiden, Den Haag, Rotterdam, Maastricht, Almere, Tilburg, Breda, Den Bosch en Zwolle. Dit zijn de eerste La Place restaurants die worden geopend in de nieuwe Canadese warenhuizen.
La Place, tegenwoordig onderdeel van Jumbo, wil in de restaurants dagelijks ontbijt, lunch en diner serveren: van salades, smoothies, spelt focaccia’s, koek en soep tot pizza’s, pasta’s en heerlijke gerechten van de grill, zo meldt het persbericht.
Open keuken
De nieuwe La Place restaurants en -cafés bestaan elk uit een centraal plein met open keuken en beschikken de restaurants over diverse marktkramen waar dagelijks de gerechten en dranken vers worden bereid. Professionele medewerkers maken de eigen recepten van La Place klaar onder de ogen van de gast. Zij gebruiken hiervoor verse, en waar mogelijk, biologische ingrediënten. De nadruk in het aanbod ligt ‘op veelzijdige en gezonde voeding’, meldt La Place.
Blij met warenhuizen
In een toelichting zegt Bart van Den Nieuwenhof, managing director van La Place, ‘blij te zijn met onze intrek in de prachtige nieuwe warenhuizen van Hudson’s Bay.’ Volgens Den Nieuwenhof keert La Place zo terug naar ‘bekend terrein’ in het midden van de binnenstad. Daar waren ook de voormalige warenhuizen van V&D gevestigd, waarin La Place steevast resideerde en een ware publiekstrekker was.
(bron: Distrifood)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Michelins volledige nieuwe lijst voor Nederland
- Nutricia start Ondervoeding op het Menu
- Albert Heijn, Aldi en Fish Tales winnaars bij MSC Benelux Awards
- EU-verbod op plantaardige naamgeving: vegamerken reageren
- Kinderen grijpen naar Whopper in nieuwe campagne
- Echte dames, echte croquet: Van Dobben viert karakter
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Joost van den Berg van Dr. Oetker:... 14-10-2025
- McDonald’s lanceert Bouw Burger voor... 14-10-2025
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw... 13-10-2025
- EU-verbod op plantaardige... 10-10-2025
- Albert Heijn, Aldi en Fish Tales... 10-10-2025
- Kinderen grijpen naar Whopper in... 08-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes