La Place opent 9 zaken in Hudson's Bay
- Food-en-retail
- 15 sep 2017 @ 11:43
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarktwerkingWinkelenMarketing
- 15 sep 2017 @ 11:43
- Redactie Food en Retail
La Place opent in september vijf restaurants en vier cafés in de nieuwe warenhuizen van Hudson’s Bay. Het gaat om zaken in Leiden, Den Haag, Rotterdam, Maastricht, Almere, Tilburg, Breda, Den Bosch en Zwolle. Dit zijn de eerste La Place restaurants die worden geopend in de nieuwe Canadese warenhuizen.
La Place, tegenwoordig onderdeel van Jumbo, wil in de restaurants dagelijks ontbijt, lunch en diner serveren: van salades, smoothies, spelt focaccia’s, koek en soep tot pizza’s, pasta’s en heerlijke gerechten van de grill, zo meldt het persbericht.
Open keuken
De nieuwe La Place restaurants en -cafés bestaan elk uit een centraal plein met open keuken en beschikken de restaurants over diverse marktkramen waar dagelijks de gerechten en dranken vers worden bereid. Professionele medewerkers maken de eigen recepten van La Place klaar onder de ogen van de gast. Zij gebruiken hiervoor verse, en waar mogelijk, biologische ingrediënten. De nadruk in het aanbod ligt ‘op veelzijdige en gezonde voeding’, meldt La Place.
Blij met warenhuizen
In een toelichting zegt Bart van Den Nieuwenhof, managing director van La Place, ‘blij te zijn met onze intrek in de prachtige nieuwe warenhuizen van Hudson’s Bay.’ Volgens Den Nieuwenhof keert La Place zo terug naar ‘bekend terrein’ in het midden van de binnenstad. Daar waren ook de voormalige warenhuizen van V&D gevestigd, waarin La Place steevast resideerde en een ware publiekstrekker was.
(bron: Distrifood)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman samenwerken in nieuwe...
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Bacardi en Coca-Cola lanceren kant-en-klare baco-cocktail
- Rel in Parijs na verwelkoming Shein door warenhuis BHV Marais
- Albert Heijn lanceert vernieuwde exclusieve verzorgingslijn Care
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
- Marketeer Mariëlle Rooswinkel: 'Meer... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




