AH komt met gesneden verspakket
- Food-en-retail
- 19 jul 2019 @ 09:01
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingWinkelen
- 19 jul 2019 @ 09:01
- Peter van Woensel Kooy
Deze week als 'nieuw' gepresenteerd bij Appie: voorgesneden verspakketten voor 6,99 euro, waarmee je snel en betaalbaar een gezonde maaltijd voor twee op tafel tovert. In een handige zak: gemaksmarketing.
'Maak binnen een handomdraai een bijzonder lekker gerecht met de verspakketten bij AH. Koop je dagelijkse boodschappen bij één van onze winkels of bestel eenvoudig online', prijst de grootgrutter de innovatie zelf aan. Op het door MarketingTribune geconsulteerde filiaal in Amsterdam Zuid gaan de pakketten deze week met nog een euro extra korting van de hand. 'Kook een gesneden verspakket. Dat is een complete maaltijd voor 2 personen. Binnen 15 minuten staat het op tafel. Het snijwerk is alvast voor je gedaan, dat scheelt veel tijd', zegt AH zelf.
Meer groenten
Wie een pakket verorbert, heeft ook meteen de dagelijks aanbevolen 200 gram groenten binnen. Behalve de nieuwe gesneden verspakketten biedt AH ook gewone verspakketten en soeppakketten aan. De zakken passen in de gemakstrend: je wilt snel en gemakkelijk eten, gezond, maar toch ook nog het gevoel hebben zelf te hebben gekookt. Met eventueel een eigen ingredient. De eerste vier gesneden verspakketten zijn er in de smaken Pad Thai, Risotto, Lasagne en (vega) Chili Sin Carne. De verspakketten zijn de winkelvariant van de thuisbox, die we kennen van het 'boxtoernooi'.
(PvWK)
Raadpleeg hier kosteloos MarketingTribunes dossier 'boxtoernooi'
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- gemaksmarketing
- nieuw
- retail
- maaltijd voor twee
- gezond
- week
- Albert Heijn
- tafel
- zak
- marketing
- groenten
- betaalbaar
- handig
- snel
- gesneden verspakket
- food
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Kleine campagne Heinz tegen groot probleem
- [column] Battle of the smartphones
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt winkeldiefstal onder...
- Dennis van de Sande van Royal Swinkels: 'Mark Ritson's...
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Subways Royal Submarines duiken weer... 25-04-2024
- Hema springt in op rookworst-rel25-04-2024
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing