AH komt met gesneden verspakket
- Food-en-retail
- 19 jul 2019 @ 09:01
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingWinkelen
- 19 jul 2019 @ 09:01
- Peter van Woensel Kooy
Deze week als 'nieuw' gepresenteerd bij Appie: voorgesneden verspakketten voor 6,99 euro, waarmee je snel en betaalbaar een gezonde maaltijd voor twee op tafel tovert. In een handige zak: gemaksmarketing.
'Maak binnen een handomdraai een bijzonder lekker gerecht met de verspakketten bij AH. Koop je dagelijkse boodschappen bij één van onze winkels of bestel eenvoudig online', prijst de grootgrutter de innovatie zelf aan. Op het door MarketingTribune geconsulteerde filiaal in Amsterdam Zuid gaan de pakketten deze week met nog een euro extra korting van de hand. 'Kook een gesneden verspakket. Dat is een complete maaltijd voor 2 personen. Binnen 15 minuten staat het op tafel. Het snijwerk is alvast voor je gedaan, dat scheelt veel tijd', zegt AH zelf.
Meer groenten
Wie een pakket verorbert, heeft ook meteen de dagelijks aanbevolen 200 gram groenten binnen. Behalve de nieuwe gesneden verspakketten biedt AH ook gewone verspakketten en soeppakketten aan. De zakken passen in de gemakstrend: je wilt snel en gemakkelijk eten, gezond, maar toch ook nog het gevoel hebben zelf te hebben gekookt. Met eventueel een eigen ingredient. De eerste vier gesneden verspakketten zijn er in de smaken Pad Thai, Risotto, Lasagne en (vega) Chili Sin Carne. De verspakketten zijn de winkelvariant van de thuisbox, die we kennen van het 'boxtoernooi'.
(PvWK)
Raadpleeg hier kosteloos MarketingTribunes dossier 'boxtoernooi'
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- snel
- nieuw
- gezond
- marketing
- retail
- handig
- maaltijd voor twee
- Albert Heijn
- gemaksmarketing
- tafel
- betaalbaar
- groenten
- zak
- food
- gesneden verspakket
- week
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
- De nieuwe realiteit van retail: consument van 2025 shopt...
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek...
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
- 'Proteïnehype waait niet snel over'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen... 31-10-2025
- CBL reageert op verkiezingsuitslag:... 31-10-2025
- Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van... 31-10-2025
- Magnum lanceert Hydro Ice,... 31-10-2025
- MediaMarkt introduceert landelijk... 30-10-2025
- Oatly voorspelt 5 smaaktrends van... 30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




