AH komt met gesneden verspakket
- Food-en-retail
- 19 jul 2019 @ 09:01
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingWinkelen
- 19 jul 2019 @ 09:01
- Peter van Woensel Kooy
Deze week als 'nieuw' gepresenteerd bij Appie: voorgesneden verspakketten voor 6,99 euro, waarmee je snel en betaalbaar een gezonde maaltijd voor twee op tafel tovert. In een handige zak: gemaksmarketing.
'Maak binnen een handomdraai een bijzonder lekker gerecht met de verspakketten bij AH. Koop je dagelijkse boodschappen bij één van onze winkels of bestel eenvoudig online', prijst de grootgrutter de innovatie zelf aan. Op het door MarketingTribune geconsulteerde filiaal in Amsterdam Zuid gaan de pakketten deze week met nog een euro extra korting van de hand. 'Kook een gesneden verspakket. Dat is een complete maaltijd voor 2 personen. Binnen 15 minuten staat het op tafel. Het snijwerk is alvast voor je gedaan, dat scheelt veel tijd', zegt AH zelf.
Meer groenten
Wie een pakket verorbert, heeft ook meteen de dagelijks aanbevolen 200 gram groenten binnen. Behalve de nieuwe gesneden verspakketten biedt AH ook gewone verspakketten en soeppakketten aan. De zakken passen in de gemakstrend: je wilt snel en gemakkelijk eten, gezond, maar toch ook nog het gevoel hebben zelf te hebben gekookt. Met eventueel een eigen ingredient. De eerste vier gesneden verspakketten zijn er in de smaken Pad Thai, Risotto, Lasagne en (vega) Chili Sin Carne. De verspakketten zijn de winkelvariant van de thuisbox, die we kennen van het 'boxtoernooi'.
(PvWK)
Raadpleeg hier kosteloos MarketingTribunes dossier 'boxtoernooi'
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- gesneden verspakket
- tafel
- snel
- week
- zak
- nieuw
- handig
- groenten
- Albert Heijn
- betaalbaar
- marketing
- gezond
- gemaksmarketing
- maaltijd voor twee
- food
- retail
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- René Repko tijdelijk aan het roer... 11-07-2025
- Koninklijke Eru smelt erfgoed en... 11-07-2025
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees... 11-07-2025
- Louise Picquet van Kellanova:... 11-07-2025
- Snackmerk Rewind onthult maïschips... 10-07-2025
- ACM waarschuwt: winkeliers moeten... 10-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers