AH komt met gesneden verspakket
- Food-en-retail
- 19 jul 2019 @ 09:01
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingWinkelen
- 19 jul 2019 @ 09:01
- Peter van Woensel Kooy
Deze week als 'nieuw' gepresenteerd bij Appie: voorgesneden verspakketten voor 6,99 euro, waarmee je snel en betaalbaar een gezonde maaltijd voor twee op tafel tovert. In een handige zak: gemaksmarketing.
'Maak binnen een handomdraai een bijzonder lekker gerecht met de verspakketten bij AH. Koop je dagelijkse boodschappen bij één van onze winkels of bestel eenvoudig online', prijst de grootgrutter de innovatie zelf aan. Op het door MarketingTribune geconsulteerde filiaal in Amsterdam Zuid gaan de pakketten deze week met nog een euro extra korting van de hand. 'Kook een gesneden verspakket. Dat is een complete maaltijd voor 2 personen. Binnen 15 minuten staat het op tafel. Het snijwerk is alvast voor je gedaan, dat scheelt veel tijd', zegt AH zelf.
Meer groenten
Wie een pakket verorbert, heeft ook meteen de dagelijks aanbevolen 200 gram groenten binnen. Behalve de nieuwe gesneden verspakketten biedt AH ook gewone verspakketten en soeppakketten aan. De zakken passen in de gemakstrend: je wilt snel en gemakkelijk eten, gezond, maar toch ook nog het gevoel hebben zelf te hebben gekookt. Met eventueel een eigen ingredient. De eerste vier gesneden verspakketten zijn er in de smaken Pad Thai, Risotto, Lasagne en (vega) Chili Sin Carne. De verspakketten zijn de winkelvariant van de thuisbox, die we kennen van het 'boxtoernooi'.
(PvWK)
Raadpleeg hier kosteloos MarketingTribunes dossier 'boxtoernooi'
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- week
- snel
- gezond
- nieuw
- handig
- marketing
- betaalbaar
- zak
- retail
- Albert Heijn
- food
- tafel
- maaltijd voor twee
- groenten
- gesneden verspakket
- gemaksmarketing
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
- Kruidvat versterkt beautypositionering
- Albert Heijn zet tech in tegen voedselverspilling
- Fritz-kola introduceert Mischmasch in Nederland
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K taplocaties in Europa
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- DPG Media en Albert Heijn lanceren... 18-09-2025
- Start pilot 'De Betere Kantine' 18-09-2025
- Breaking: Deen Jesper Højer is... 17-09-2025
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes