Nieuw loyaltyprogramma Blokker
- Food-en-retail
- 19 nov 2020 @ 13:43
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Activatie
- 19 nov 2020 @ 13:43
- Sjaak Hoogkamer
Blokker introduceert programma Blokker&Jij, een nieuw onderdeel genaamd ‘Blokjes Blokker’ dat eind november van start gaat. Klanten sparen binnen Blokker&Jij punten die zij kunnen verzilveren in certificaten.
Klanten worden zogenoemde BlokjesHouders, die meedelen in mogelijk toekomstig (gezamenlijk) succes. Blokker heet klanten zo welkom in de familie en maakt naar eigen zeggen de winkel van ons allemaal.
Blokker maakt klanten loyaler dankzij Blokjes Blokker
‘Onze klanten zijn enorm belangrijk en zijn ons trouw gebleven door de laatste moeilijke jaren. Wij willen al deze trouwe klanten heel graag gepast bedanken door ze de kans te bieden als BlokjesHouder onderdeel te worden van de Blokker familie,’ aldus Michiel Witteveen, CEO Mirage Retail Group, moedermaatschappij van Blokker. ‘Blokker is er namelijk voor alle Nederlanders en met Blokjes Blokker wordt de winkel een beetje van alle Nederlanders. Zo kunnen wij samen delen in het succes en Blokker echt van ons allemaal maken. ‘
Blokker&Jij
Via Blokker&Jij ontvangen klanten bij besteding van iedere 5 euro, online of in de winkel, 1 spaarpunt. Klanten kunnen punten binnen Blokker&Jij inzetten voor voordeelacties of kiezen om ze in te zetten voor de Blokjes Blokker. Binnen de Blokker&Jij app kunnen klanten kiezen om 20 gespaarde punten om te zetten in een Blokje Blokker. Elk Blokje Blokker vertegenwoordigt een certificaat van een aandeel in Blokker. Indien Blokker winst maakt en dividend uitkeert, hebben Blokjes (certificaat) Houders ook recht op dividend.
Blokker is nog geen beursgenoteerd bedrijf. Mocht Blokker in de toekomst naar de beurs gaan, dan kunnen de certificaten eventueel worden omgezet in aandelen Blokker of gelijkwaardige effecten. Op dit moment is dat één van de opties die Blokker verkent.
Foto: vestiging in Vleuten, bron Wikipedia
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- Albert Heijn lanceert vernieuwde exclusieve verzorgingslijn Care
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
- Marketeer Mariëlle Rooswinkel: 'Meer... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




