Nieuw loyaltyprogramma Blokker
- Food-en-retail
- 19 nov 2020 @ 13:43
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Activatie
- 19 nov 2020 @ 13:43
- Sjaak Hoogkamer
Blokker introduceert programma Blokker&Jij, een nieuw onderdeel genaamd ‘Blokjes Blokker’ dat eind november van start gaat. Klanten sparen binnen Blokker&Jij punten die zij kunnen verzilveren in certificaten.
Klanten worden zogenoemde BlokjesHouders, die meedelen in mogelijk toekomstig (gezamenlijk) succes. Blokker heet klanten zo welkom in de familie en maakt naar eigen zeggen de winkel van ons allemaal.
Blokker maakt klanten loyaler dankzij Blokjes Blokker
‘Onze klanten zijn enorm belangrijk en zijn ons trouw gebleven door de laatste moeilijke jaren. Wij willen al deze trouwe klanten heel graag gepast bedanken door ze de kans te bieden als BlokjesHouder onderdeel te worden van de Blokker familie,’ aldus Michiel Witteveen, CEO Mirage Retail Group, moedermaatschappij van Blokker. ‘Blokker is er namelijk voor alle Nederlanders en met Blokjes Blokker wordt de winkel een beetje van alle Nederlanders. Zo kunnen wij samen delen in het succes en Blokker echt van ons allemaal maken. ‘
Blokker&Jij
Via Blokker&Jij ontvangen klanten bij besteding van iedere 5 euro, online of in de winkel, 1 spaarpunt. Klanten kunnen punten binnen Blokker&Jij inzetten voor voordeelacties of kiezen om ze in te zetten voor de Blokjes Blokker. Binnen de Blokker&Jij app kunnen klanten kiezen om 20 gespaarde punten om te zetten in een Blokje Blokker. Elk Blokje Blokker vertegenwoordigt een certificaat van een aandeel in Blokker. Indien Blokker winst maakt en dividend uitkeert, hebben Blokjes (certificaat) Houders ook recht op dividend.
Blokker is nog geen beursgenoteerd bedrijf. Mocht Blokker in de toekomst naar de beurs gaan, dan kunnen de certificaten eventueel worden omgezet in aandelen Blokker of gelijkwaardige effecten. Op dit moment is dat één van de opties die Blokker verkent.
Foto: vestiging in Vleuten, bron Wikipedia
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Judith Hoogendoorn van Upfield: 'Alles wat je goed wilt doen,...
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Jumbo presenteert bijzondere AI... 29-03-2024
- Boekenweek 2024: stijging verkoop... 29-03-2024
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing