Nieuw loyaltyprogramma Blokker

Nieuw loyaltyprogramma Blokker
  • Food-en-retail
  • 19 nov 2020 @ 13:43
  • 9072 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Activatie

Blokker introduceert programma Blokker&Jij, een nieuw onderdeel genaamd ‘Blokjes Blokker’ dat eind november van start gaat. Klanten sparen binnen Blokker&Jij punten die zij kunnen verzilveren in certificaten.

Klanten worden zogenoemde BlokjesHouders, die meedelen in mogelijk toekomstig (gezamenlijk) succes. Blokker heet klanten zo welkom in de familie en maakt naar eigen zeggen de winkel van ons allemaal.

Blokker maakt klanten loyaler dankzij Blokjes Blokker

‘Onze klanten zijn enorm belangrijk en zijn ons trouw gebleven door de laatste moeilijke jaren. Wij willen al deze trouwe klanten heel graag gepast bedanken door ze de kans te bieden als BlokjesHouder onderdeel te worden van de Blokker familie,’ aldus Michiel Witteveen, CEO Mirage Retail Group, moedermaatschappij van Blokker. ‘Blokker is er namelijk voor alle Nederlanders en met Blokjes Blokker wordt de winkel een beetje van alle Nederlanders. Zo kunnen wij samen delen in het succes en Blokker echt van ons allemaal maken. ‘ 

Blokker&Jij

Via Blokker&Jij ontvangen klanten bij besteding van iedere 5 euro, online of in de winkel, 1 spaarpunt. Klanten kunnen punten binnen Blokker&Jij inzetten voor voordeelacties of kiezen om ze in te zetten voor de Blokjes Blokker. Binnen de Blokker&Jij app kunnen klanten kiezen om 20 gespaarde punten om te zetten in een Blokje Blokker. Elk Blokje Blokker vertegenwoordigt een certificaat van een aandeel in Blokker. Indien Blokker winst maakt en dividend uitkeert, hebben Blokjes (certificaat) Houders ook recht op dividend.

Blokker is nog geen beursgenoteerd bedrijf. Mocht Blokker in de toekomst naar de beurs gaan, dan kunnen de certificaten eventueel worden omgezet in aandelen Blokker of gelijkwaardige effecten. Op dit moment is dat één van de opties die Blokker verkent.

Foto: vestiging in Vleuten, bron Wikipedia

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken