Jacobs Douwe Egberts overall winnaar Foodmagazine Marketing Award 2021

Jacobs Douwe Egberts overall winnaar Foodmagazine Marketing Award 2021
  • Food-en-retail
  • 30 jun 2021 @ 13:12
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • AwardsFoodMarketing

Jacobs DE heeft dit jaar de beste trademarketing. Dat concluderen retailinkopers op basis van vragen van vakmedium Foodmagazine.

Het bedrijf loopt volgens de respondenten voorop als het gaat om klant- en marktdata. Ook Coca-Cola European Partners (CCEP) viel in de prijzen. ‘Fantastisch nieuws! We zijn heel blij en trots op de woorden van de jury. Dit motiveert ons nóg meer om samen met onze partners de groeikansen die de categorie biedt zo optimaal mogelijk te benutten.', aldus Coca-Cola. Lees hier hun casus.

Waarde creëren
P&G scoorde in de household categorie, mede door corona. 'Door de pandemie zijn kwaliteit, hygiëne en duurzaamheid nog belangrijker geworden voor de consument. Inspelen op deze consumentenbehoeften is essentieel om waarde te blijven creëren', reageren Hanneke Spruyt en Harm-Jan Mens van Procter. Lees hier hun casus. Johma won de Foodmagazine overall Marketing Award in 2020.

(PvWK, bronnen: Distrifood / Foodmagazine)

Lees hier meer over Jacobs DE
(paywall)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken