Jacobs Douwe Egberts overall winnaar Foodmagazine Marketing Award 2021
- Food-en-retail
- 30 jun 2021 @ 13:12
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - AwardsFoodMarketing
- 30 jun 2021 @ 13:12
- Peter van Woensel Kooy
Jacobs DE heeft dit jaar de beste trademarketing. Dat concluderen retailinkopers op basis van vragen van vakmedium Foodmagazine.
Het bedrijf loopt volgens de respondenten voorop als het gaat om klant- en marktdata. Ook Coca-Cola European Partners (CCEP) viel in de prijzen. ‘Fantastisch nieuws! We zijn heel blij en trots op de woorden van de jury. Dit motiveert ons nóg meer om samen met onze partners de groeikansen die de categorie biedt zo optimaal mogelijk te benutten.', aldus Coca-Cola. Lees hier hun casus.
Waarde creëren
P&G scoorde in de household categorie, mede door corona. 'Door de pandemie zijn kwaliteit, hygiëne en duurzaamheid nog belangrijker geworden voor de consument. Inspelen op deze consumentenbehoeften is essentieel om waarde te blijven creëren', reageren Hanneke Spruyt en Harm-Jan Mens van Procter. Lees hier hun casus. Johma won de Foodmagazine overall Marketing Award in 2020.
(PvWK, bronnen: Distrifood / Foodmagazine)
Lees hier meer over Jacobs DE
(paywall)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Coca-Cola
- DE
- P&G
- Johma
- winnaar
- Foodmagazine Marketing Award
- trademarketing
- Jacobs Douwe Egberts
- overall
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Directeur Marketing Jorieke de Vries verlaat Jumbo
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Balr failliet - focust verschuift... 14-07-2025
- Heinz lanceert Europese campagne... 14-07-2025
- Consument wacht op last-minute... 14-07-2025
- René Repko tijdelijk aan het roer... 11-07-2025
- Koninklijke Eru smelt erfgoed en... 11-07-2025
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees... 11-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers