Jacobs Douwe Egberts overall winnaar Foodmagazine Marketing Award 2021
- Food-en-retail
- 30 jun 2021 @ 13:12
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - AwardsFoodMarketing
- 30 jun 2021 @ 13:12
- Peter van Woensel Kooy
Jacobs DE heeft dit jaar de beste trademarketing. Dat concluderen retailinkopers op basis van vragen van vakmedium Foodmagazine.
Het bedrijf loopt volgens de respondenten voorop als het gaat om klant- en marktdata. Ook Coca-Cola European Partners (CCEP) viel in de prijzen. ‘Fantastisch nieuws! We zijn heel blij en trots op de woorden van de jury. Dit motiveert ons nóg meer om samen met onze partners de groeikansen die de categorie biedt zo optimaal mogelijk te benutten.', aldus Coca-Cola. Lees hier hun casus.
Waarde creëren
P&G scoorde in de household categorie, mede door corona. 'Door de pandemie zijn kwaliteit, hygiëne en duurzaamheid nog belangrijker geworden voor de consument. Inspelen op deze consumentenbehoeften is essentieel om waarde te blijven creëren', reageren Hanneke Spruyt en Harm-Jan Mens van Procter. Lees hier hun casus. Johma won de Foodmagazine overall Marketing Award in 2020.
(PvWK, bronnen: Distrifood / Foodmagazine)
Lees hier meer over Jacobs DE
(paywall)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Jacobs Douwe Egberts
- winnaar
- Coca-Cola
- DE
- trademarketing
- P&G
- Foodmagazine Marketing Award
- Johma
- overall
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman samenwerken in nieuwe...
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen retailformule Allesz
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Bacardi en Coca-Cola lanceren kant-en-klare baco-cocktail
- Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van nationaal debat
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
- Marketeer Mariëlle Rooswinkel: 'Meer... 13-11-2025
- Black Friday groeit uit tot Black... 12-11-2025
- Rutger Koene van Asics: 'De kunst is... 12-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




