Fred van Beek van Unilever naar Eijerkamp Retail Groep
- Food-en-retail
- 13 jan 2022 @ 16:21
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PersonaliaRetail
- 13 jan 2022 @ 16:21
- Peter van Woensel Kooy
Fred van Beek (54), Vice President Customer Development van Unilever Nederland, vertrekt per april 2022 bij Unilever. Hij zal vanaf dat moment starten als ceo van de Eijerkamp Retail Groep.
Fred van Beek werkte achttien jaar bij Unilever in verschillende sales-functies waarvan de laatste acht jaar als eindverantwoordelijke voor de retail- en out-of-home-verkopen in Nederland. Als ceo van Eijerkamp Retail Groep wordt hij verantwoordelijk voor de Eijerkamp woonwinkels, Trendhopper vestigingen, designwinkel Cilo en Lots citystore. Van Beek: 'Ik ga een prachtig bedrijf verlaten om bij een net zo prachtig bedrijf aan de slag te gaan. Het is altijd mijn ambitie geweest om als eindverantwoordelijke een mooie organisatie te leiden en ik kijk er enorm naar uit om deel uit te gaan maken van de Eijerkamp Retail Groep.'
De opvolger van Van Beek wordt op termijn bekend gemaakt.
(PvWK, fotograaf: Sander Nagel)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- Albert Heijn lanceert vernieuwde exclusieve verzorgingslijn Care
- Hema zet in op innovatie en duurzaamheid; begint programmatic...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
- Marketeer Mariëlle Rooswinkel: 'Meer... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




