Lassie start campagne poké bowl rijst
- Food-en-retail
- 18 mei 2022 @ 09:17
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 18 mei 2022 @ 09:17
- Sjaak Hoogkamer
In de nieuwe campagne van Lassie poké bowl rijst kant-en-klaar leert de consument alle tips en tricks over deze rijstvariant, ontwikkeld door het Amsterdamse reclamebureau Epidemie.
In de campagne staat branded content centraal. Zo wordt de campagne volgens Lassie ‘aangejaagd met een digital video & social campagne i.s.m. Abovo Media.’ Naast video’s over het maken van de perfecte poké bowl zijn er 10 food hacks op Lassie.nl en YouTube te vinden. Daarnaast is een onderdeel van de digitale campagne partnerships met diverse influencers die aan de slag gaan met het 'perfecte poké bowl pakket van Lassie', dat via de webshop van Lassie te verkrijgen is. De campagne loopt in de maanden mei, juni en juli.
De nieuwe campagne maakt onderdeel uit van de nieuwe strategie van Lassie die begin van het jaar is uitgerold via de eigen site. Hierbij is lassie.nl volgens Lassie 'van inspirerende receptensite getransformeerd naar een food platform waar alle passie van Lassie samenkomt.' Met deze stap wordt de expertrol van Lassie in rijst en granen naar eigen zeggen verder vergroot. Léon Stedehouder, creatief partner van epidemie: ‘Lassie heeft een website van bijna 2 miljoen unieke bezoekers per jaar. Samen met Lassie hebben we de ambitie uitgesproken om dit aantal de komende jaren te verdubbelen. Dit kan alleen als we de huidige receptinspiratie verrijken met verrassende en inspirerende content.’
Credits:
Opdrachtgever: Lassie Nederland (Ebro Foods)
Verantwoordelijk bij klant: Paul Stam, Anne de Boorder
Bureau: Epidemie
Media: Abovo Media, &.agency
Videoproductie: Appetite Amsterdam, Jeffrey de Angst, HoKei Pang
DoP: Remko Schnorr
Fotografie: Cameron Studio
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




