Lassie start campagne poké bowl rijst
- Food-en-retail
- 18 mei 2022 @ 09:17
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 18 mei 2022 @ 09:17
- Sjaak Hoogkamer
In de nieuwe campagne van Lassie poké bowl rijst kant-en-klaar leert de consument alle tips en tricks over deze rijstvariant, ontwikkeld door het Amsterdamse reclamebureau Epidemie.
In de campagne staat branded content centraal. Zo wordt de campagne volgens Lassie ‘aangejaagd met een digital video & social campagne i.s.m. Abovo Media.’ Naast video’s over het maken van de perfecte poké bowl zijn er 10 food hacks op Lassie.nl en YouTube te vinden. Daarnaast is een onderdeel van de digitale campagne partnerships met diverse influencers die aan de slag gaan met het 'perfecte poké bowl pakket van Lassie', dat via de webshop van Lassie te verkrijgen is. De campagne loopt in de maanden mei, juni en juli.
De nieuwe campagne maakt onderdeel uit van de nieuwe strategie van Lassie die begin van het jaar is uitgerold via de eigen site. Hierbij is lassie.nl volgens Lassie 'van inspirerende receptensite getransformeerd naar een food platform waar alle passie van Lassie samenkomt.' Met deze stap wordt de expertrol van Lassie in rijst en granen naar eigen zeggen verder vergroot. Léon Stedehouder, creatief partner van epidemie: ‘Lassie heeft een website van bijna 2 miljoen unieke bezoekers per jaar. Samen met Lassie hebben we de ambitie uitgesproken om dit aantal de komende jaren te verdubbelen. Dit kan alleen als we de huidige receptinspiratie verrijken met verrassende en inspirerende content.’
Credits:
Opdrachtgever: Lassie Nederland (Ebro Foods)
Verantwoordelijk bij klant: Paul Stam, Anne de Boorder
Bureau: Epidemie
Media: Abovo Media, &.agency
Videoproductie: Appetite Amsterdam, Jeffrey de Angst, HoKei Pang
DoP: Remko Schnorr
Fotografie: Cameron Studio
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Subways Royal Submarines duiken weer... 25-04-2024
- Hema springt in op rookworst-rel25-04-2024
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing