Lassie start campagne poké bowl rijst

Lassie start campagne poké bowl rijst
  • Food-en-retail
  • 18 mei 2022 @ 09:17
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

In de nieuwe campagne van Lassie poké bowl rijst kant-en-klaar leert de consument alle tips en tricks over deze rijstvariant, ontwikkeld door het Amsterdamse reclamebureau Epidemie.

In de campagne staat branded content centraal. Zo wordt de campagne volgens Lassie ‘aangejaagd met een digital video & social campagne i.s.m. Abovo Media.’ Naast video’s over het maken van de perfecte poké bowl zijn er 10 food hacks op Lassie.nl en YouTube te vinden. Daarnaast is een onderdeel van de digitale campagne partnerships met diverse influencers die aan de slag gaan met het 'perfecte poké bowl pakket van Lassie', dat via de webshop van Lassie te verkrijgen is. De campagne loopt in de maanden mei, juni en juli.

De nieuwe campagne maakt onderdeel uit van de nieuwe strategie van Lassie die begin van het jaar is uitgerold via de eigen site. Hierbij is lassie.nl volgens Lassie 'van inspirerende receptensite getransformeerd naar een food platform waar alle passie van Lassie samenkomt.' Met deze stap wordt de expertrol van Lassie in rijst en granen naar eigen zeggen verder vergroot. Léon Stedehouder, creatief partner van epidemie: ‘Lassie heeft een website van bijna 2 miljoen unieke bezoekers per jaar. Samen met Lassie hebben we de ambitie uitgesproken om dit aantal de komende jaren te verdubbelen. Dit kan alleen als we de huidige receptinspiratie verrijken met verrassende en inspirerende content.’

 

Credits:

Opdrachtgever: Lassie Nederland (Ebro Foods)

Verantwoordelijk bij klant: Paul Stam, Anne de Boorder

Bureau: Epidemie

Media: Abovo Media, &.agency

Videoproductie: Appetite Amsterdam, Jeffrey de Angst, HoKei Pang

DoP: Remko Schnorr

Fotografie: Cameron Studio

 

 

 

 



Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken