Jamie Oliver gasthoofdredacteur Delicious
- Food-en-retail
- 29 jul 2022 @ 08:55
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodBranding
- 29 jul 2022 @ 08:55
- Peter van Woensel Kooy
Jamie Oliver, al meer dan 20 jaar een toonaangevende chef, zelf tot een merk uitgegroeid, wordt gasthoofdredacteur van culi-magazine Delicious. Dat gebeurt in in september 2022, tegelijk met de publicatie van zijn 26-ste kookboek 'Een: Simpel & lekker uit één pan'.
Elk jaar nodigt Delicious een bijzondere foodexpert uit als gasthoofdredacteur. Het is de uitgelezen kans om niet alleen de recepten van de gasthoofdredacteur zelf te maken maar biedt ook een unieke kijkje in diens eigen foodwereld. Jamie brengt Britse favorieten als Nigel Slater en Georgina Haydon, Hollandse ‘foodfriends’, zoals Bart van Olphen en Jos Timmer van restaurant De Kas. 'Delicious.friends' als Janneke Philippi, Yvette van Boven en Rutger van den Broek zijn volgens de redactie met Jamie’s briefing aan het werk gegaan en natuurlijk zijn er veel recepten van Jamie zelf. Naast recepten straks ook veel verhalen, tips, adressen en interviews, waaronder met Jamie zelf.
Over het nieuwe boek
'Een' is naar eigen zeggen het ultieme gemakskookboek. 'Simpele eenpanswonders, dat is het idee. Met meer dan 120 simpele, snelle recepten die allemaal te maken zijn in een (koeken)pan of ovenschaal. Dus elke dag lekker eten zonder uren in de keuken te staan en geen bergen afwas. Elk recept bevat maximaal acht ingrediënten en 50% van de gerechten bevat weinig tot geen vlees. Eén kookboek, heerlijk eten en blije gezichten gegarandeerd.' Het gasthoofdredacteurschap kan als extra kookboekmarketing worden gezien.
(PvWK)
EEN | Simpel & lekker uit 1 pan | ISBN: 9789043924009 | Prijs: € 32,50 | Verschijnt: 1 september 2022
Over de auteur
'Jamie Oliver is wereldwijd een kook- en campagnefenomeen. In de 22 jaar dat hij tv-programma’s en boeken maakt, heeft hij wereldwijd meer dan 48 miljoen boeken verkocht en er kijken zo’n 67 miljoen mensen uit 182 gebieden naar zijn programma’s. Daarmee inspireert Jamie miljoenen mensen om zelf te koken en heerlijke, verse maaltijden te maken. Met zijn liefdadigheidsinstelling stelt Jamie zich ten doel om het aantal kinderen met obesitas in het VK te halveren in 2030, en mensen door voedsel een gezond en gelukkig leven te geven. De Jamie Oliver Group heeft sinds juli 2020 de prestigieuze B-Corp status gekregen, vanwege de aanhoudende inzet voor mens en milieu. Jamie schreef 26 kookboeken, allen bestsellers, waarmee hij in het VK de bestverkopende non-fictieauteur ooit is. De Britse Top 20 van bestsellers uit 2010-2020 bevat drie van zijn kookboeken: Jamie in 30 minuten op nummer 4, 5 ingrediënten op nummer 16 en Jamie in 15 minuten op nummer 17. Jamie legt niet alleen via zijn boeken en tv-programma’s contact met zijn publiek, maar ook via meerdere digitale platformen. Voor jamieoliver.com, het Jamie Oliver Food Tubenetwerk op YouTube en verschillende sociale websites maakt hij exclusieve items. Zijn nieuwe app JUM, vernoemd naar zijn bijnaam die hij als kind had, ging in het Vérenigd Koninkrijk live in januari 2022.'
(bron: uitgeverij Kosmos)
Over Delicious
'Delicious is het nummere een foodmagazine van Nederland. Met delicious. zet je elke maand de allerlekkerste gerechten op tafel voor jezelf, familie & vrienden! Geniet van avontuurlijke en uitdagende recepten of kies voor lekker, snel en simpel. Met de tips & tricks van Delicious magazine leer je nóg beter koken. Delicious doet dit 24/7 online, via social media, Delicious kookboeken en via Delicious magazine, dat 15x per jaar verschijnt en ieder jaar wordt afgesloten met 2 extra dikke kerstnummers. Nieuw: de online Delicious academy. Tijdens deze online masterclasses leer je koken van de besten. Culinaire experts geven hun tips & tricks tijdens exclusieve online sessies onder leiding van de Delicious-redactie.'
(bron: Delicious)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Een
- Georgina Haydon
- simpel
- Jamie Oliver
- Nigel Slater
- culi pers
- food
- gezond
- Kosmos
- één panmerk
- Delicious
- kookboek
- gasthoofdredacteur
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers