Only for Men lanceert nieuw logo 'OFM'
- Food-en-retail
- 17 mrt 2023 @ 08:38
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - KlantenWinkelen
- 17 mrt 2023 @ 08:38
- Peter van Woensel Kooy
Moderetailer Only for Men opent in Sluis de twintigste winkel van de mannenmodeketen én presenteerde er een nieuw logo op de gevel, namelijk 'OFM'. 'Als start van onze rebranding.'
Hiermee zet het merk nog een stap richting landelijke dekking. Bij de onthulling werd er ook een nieuw logo zichtbaar op het pand, namelijk OFM als start van hun rebranding.
OFM, door de formule zelf met een -in lopende teksten lastig leesbare- punt achter de letters geschreven, is het nieuwe jasje van de moderetailer waarmee het modemerk zich neerzet als modewarenhuis waar alle mannen zich thuis voelen. 'Met een huisstijl die bestaat uit fris kleurgebruik, opvallende fotografie en met focus op die "punt". De persoonlijke service en sfeer, die klanten van de retailer gewend zijn, blijven uiteraard centraal staan in het concept', aldus OFM. Als logo en aan de gevel is het ontwerp met de punt prachtig.
Het nieuwe shoppen in Sluis
De rebranding start met de nieuwste winkel van de moderetailer in Sluis. Het filiaal – in het voormalige Rabobank pand – opent deze week voor het grote publiek. Hier spelen merkbeleving, verbinding met de klant en winkelgemak een sleutelrol. Een boetiek warenhuis voor alle mannen, met een oppervlakte van maar liefst 900 vierkante meter. Bij de vestiging in Sluis is niet alleen rekening gehouden met duurzame materialen, maar is deze ook ingericht naar de wensen van de klant. De winkel in Sluis bevat de toekomstvisie voor meerdere vestigingen van OFM.
De klantreis heruitgevonden
De winkelbehoefte van de klant is in Sluis stevig onder de loep genomen. Gastvrijheid staat hierin centraal om service te kunnen bieden met een hoofdletter S. Met servicepunten in ronde vormen op willekeurige plekken waardoor je overal in de winkel kunt afrekenen. Door een instore vermaak atelier wordt het mannen nog makkelijker gemaakt om in één keer te slagen. Zo wordt er tijdens de klantreis ook aan de interne mens gedacht. Al met al basis ingrediënten die de beleving voor de gast vergroten.
'OFM Sluis is dé blauwdruk voor het nieuwe shoppen. Door te testen met nieuwe digitale communicatie middels narrowcasting, kunnen we de klant nog relevanter inspireren', reageert Menno Dings, Head of Brand, Marketing & eCommerce bij OFM.
Lokale naamsbekendheid
OFM brengt een sterk en breed merkaanbod naar Sluis, om zo toeristen én inwoners in het Belgisch grensgebied aan te spreken. Een plek waar alle mannen zich thuis voelen. Zoals ze zeggen voor ieder wat wils - van formeel tot casual - voor elke gelegenheid. Naast samenwerkingen met grote Nederlandse merken staat de retailer ook open voor lokale ondernemers. Met voornemens om van toegevoegde waarde te zijn voor Sluis en omstreken.
(PvWK)
Over OFM
'Van strak (maat)pak tot stoere jeans en sneakers. Wij hebben het allemaal in huis en onze modeadviseurs weten je er ook alles over te vertellen. We vinden het namelijk belangrijk dat je alles uit je garderobe én uit jezelf kan halen. Het draait tenslotte niet alleen om het uiterlijk, maar om het gevoel wat je hebt in een goede outfit. Daarom vind je bij ons meer dan kleding, lifestyle en accessoires. Denk aan events en de beste deals in een verrassende omgeving. Met een twintigtal winkels, zit er altijd een OFM bij jou in de buurt.' Meer info staat hier.
(bron: OFM)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Holie's introduceert de Sugar-Score
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Secret Sales neemt Vroom & Dreesmann... 09-07-2025
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en... 08-07-2025
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers