Hornbach opnieuw beste bouwmarkt
- Food-en-retail
- 21 sep 2023 @ 15:43
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 21 sep 2023 @ 15:43
- Sjaak Hoogkamer
Hornbach is voor de 17e keer op rij uitgeroepen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Ook online is de projectbouwmarkt wederom de favoriet van klussend Nederland.
Ruim 160.000 consumenten hebben Hornbach uitgeroepen tot Beste Bouwmarkt van Nederland, in het onafhankelijke onderzoek ‘ABN Amro Retailer of the Year’. De deelnemers beoordeelden Nederlandse retailbedrijven op aspecten als prijs, assortiment, deskundigheid en klantvriendelijkheid.
Onder meer het assortiment en het deskundige advies, de uitgebreide service en de laagsteprijsgarantie waren belangrijke redenen aldus het onderzoek om de bouwmarkt te bekronen.
Het bedrijf won ook de award Beste Webshop in de categorie Bouwmarkten. Die titel kreeg de projectbouwmarkt voor de 6e keer op rij.
Evert de Goede, algemeen directeur van Hornbach Nederland: ‘Deze titels zijn voor ons minstens zo waardevol als de eerste keer dat we ze in ontvangst mochten nemen. Consumenten zijn goudeerlijk. Voldoe je niet aan hun verwachtingen, dan hoor je dat meteen. Zeker als je al een reputatie hoog te houden hebt. Dat maakt de uitdaging voor ons alleen maar nog groter.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- Albert Heijn lanceert vernieuwde exclusieve verzorgingslijn Care
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
- Marketeer Mariëlle Rooswinkel: 'Meer... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




