Iamtoro: fans centraal in activatie
- Food-en-retail
- 30 jul 2024 @ 09:59
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 30 jul 2024 @ 09:59
- Sjaak Hoogkamer
Het onderbroekenmerk organiseerde vorig jaar nog een open casting op het Leidseplein waarvan de winnaars een hoofdrol kregen in een campagnefotosessie op Bonaire. Met deze nieuwe activatie biedt het merk wederom een podium aan zijn doelgroep.
De beelden zullen, voorzien van een quote van de geportretteerde, worden ingezet op social media.
Aspiratie
Waar merken als Hunkemöller en Fenty vrouwen van alle vormen, maten en leeftijden de spotlight bieden is het bij de meeste mannen ondergoedmerken nog een behoorlijke eenheidsworst, aldus Iamtoro. ‘Ons merk is voor álle mannen. Onze maatvoering gaat niet voor niets tot XXL,’ aldus Roland Ykel, co-founder van Iamtoro. ‘We willen niet alleen perfecte lichamen laten zien maar juist de mannen die ons merk kopen een podium bieden. En die hebben niet allemaal een six-pack. Met deze shoot laten we zien dat je er ook met een minder afgetraind lichaam goed uit kunt zien in een boxershort.’
Zelfvertrouwen
Ykel: ‘Het merk draait om zelfvertrouwen. Deze activatie past dus goed bij waar wij als merk voor staan, het vereist immers best wat lef om te poseren in je ondergoed. Voor de deelnemers is het een positieve ervaring, juist omdat ze zich over een bepaalde schroom moeten zetten. Voor ons is het ook een mooie manier om dichter bij onze doelgroep te komen. Zo horen we direct wat ze van ons merk vinden en krijgen we bruikbare feedback.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Eén swipe mixt twee bonensoorten: Philips Baristina promoot...
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov / Distrifood-rapport
- Holie's introduceert de Sugar-Score
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers