Biografie ‘Ik ben senior AV Mediaspecialist bij Dentsu. Als fervent televisiekijker en liefhebber van de nieuwste kijkcijfers, vind ik het geweldig om deze gegevens te analyseren en te begrijpen wat het kijkgedrag van mensen beïnvloedt. Het televisielandschap is voortdurend in beweging en het is fascinerend om te zien hoe bepaalde programma's en genres de voorkeur van het publiek veranderen.’
Danique van der Meijs

Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ad Alliance breidt Total... 03-11-2025
- Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van... 28-10-2025
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

![[column] Kijkgedrag: Arjen Lubach groots van start bij RTL4](/templates/img/lazyload.gif)

