TMG vervangt Bart Brouwers bij Dichtbij.nl
- Media
- 21 okt 2013 @ 23:25
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PrintOnline
- 21 okt 2013 @ 23:25
- Redactie Media
Hoofdredacteur Bart Brouwers gaat weg bij TMG-dochter Dichtbij.nl, het hyperlokale nieuwsnetwerk waarvan hij zelf oprichter is. Dichtbij wordt onderdeel van TMG Regionaal/Lokaal, onder leiding van Mike Ackermans. In deze opzet is geen plaats meer voor een aparte hoofdredacteur.
Dit meldt NVJ-website VillaMedia.nl. Brouwers heeft de redactie van Dichtbij.nl ingelicht via een mail die is uitgelekt. In deze mail schrijft hij: 'Hoewel ik er geen geheim van heb gemaakt dat ik behoorlijk twijfelde over de rol die ik had kunnen spelen in die nieuwe positie, vind ik het triest dat het prachtige Dichtbij-avontuur nu binnenkort voor mij ophoudt.'
Brouwers was tot 2011 hoofdredacteur van Sp!ts. Daarvoor leidde hij Dagblad de Limburger. Eerder deze maand gaf hij nog een live-interview bij Fast Moving Targets over de toekomst van de printjournalistiek, naar aanleiding van zijn zojuist verschenen boek 'Na de deadline'.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Cosmopolitan wint goud tijdens Mercurs 2025 - Oeuvreprijs Derk...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- Talpa Media verbindt versnipperd medialandschap
- [column] Quiet culture Waarom Gen Z voor rust en regie gaat
- Retailmedia verschuift van search naar full-funnel advertising
- Makers Oogappels benoemd tot Vriend van Boek
Laatste Nieuws
- Cosmopolitan wint goud tijdens... 20-11-2025
- Retailmedia verschuift van search... 20-11-2025
- Makers Oogappels benoemd tot Vriend... 19-11-2025
- Talpa Media verbindt versnipperd... 18-11-2025
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

