Abonnees UPC en Ziggo krijgen maand FOXlife te zien
- Media
- 26 feb 2014 @ 09:59
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieActies
- 26 feb 2014 @ 09:59
- Redactie Media
De hele maand maart staat de tv-zender FOXlife open voor alle digitale Ziggo- en UPC-abonnees. Hiermee is FOXlife in de derde maand van het jaar in bijna 3,5 miljoen Nederlandse huishoudens beschikbaar.
Vrouwenzender FOXlife mikt op entertainment, lifestyle en reality. De programmering bestaat niet alleen uit internationale series als The Mindy Project, Gilmore Girls, True Blood en The Big C, maar ook uit reality-programma’s. Voorbeelden zijn Life With La Toya, Kendra On Top en Joan en Melissa: Joan Knows Best.
Alle digitale abonnees van Ziggo en UPC kunnen de komende maand kennis maken met FOXlife. Normaliter is FOXlife te zien via de Ziggo-pakketten TV Plus en TV Extra en bij UPC in het pakket Digitaal TV Royaal. Daarnaast hebben de providers Caiway en Delta de zender ook in hun aanbod.
Een greep uit het aanbod: in Chicago Fire staat het stressvolle werk van brandweerpost Chicago Firehouse 51 centraal, terwijl comedyserie The Mindy Project de liefdesleven volgt van de vrijgezelle gynaecologe Mindy Kaling. Op 26 maart is de première van de reality-serie Man Up, waarin onzekere en onaantrekkelijke Britse mannen zich laten transformeren in moderne heren.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- UPC
- gratis
- The Big C
- The Mindy Project
- vrouwenzender
- FOXlife
- Ziggo
- True Blood
- abonnees
- Gilmore Girls
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
Laatste Nieuws
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes