Marianne Zwagerman leidt jury Mercurs 2014
- Media
- 15 sep 2014 @ 00:06
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PrintAwardsBekroningenPersonalia
- 15 sep 2014 @ 00:06
- Redactie Media
De jury voor de Mercur-tijdschriftenprijzen wordt dit jaar voorgezeten door mediaspecialist en schrijver Marianne Zwagerman. Het Nederlands Uitgeversverbond (NUV) maakte afgelopen week de samenstelling van de jury bekend.
Behalve juryvoorzitter Zwagerman bestaat de jury van de Mercurs 2014 uit:
- Beate Wegloop: artdirector VPRO Gids
- Linda Boks: CEO ZenithOptimedia Nederland
- Jan Heemskerk: mediaonafhankelijke communicatiespecialist
- Arendo Joustra: hoofdredacteur Elsevier/bestuurslid Lucas-Ooms Fonds
- Lily Martens: trainer Creatief denken en Storytelling
- Lidewijde Paris: uitgever/directeur Uitgeverij Nieuw Amsterdam
De jury buigt zich over zeven categorieën: Tijdschrift, Artdirection, Hoofdredacteur, Innovatie, Marketingactie, Lancering en Tijdschriftreportage van het Jaar.
De uitreiking van de Mercurs vindt plaats op woensdagavond 10 december 2014 in de Kromhouthal te Amsterdam. Uitgevers van publiekstijdschriften kunnen tot uiterlijk 26 september a.s. kandidaten voordragen. Ook niet-leden van de Groep Publiekstijdschriften kunnen meedingen naar de Mercurs.
Update (10-2014): Aanvankelijk zat ook Jaap Biemans (art director Volkskrant Magazine) in de Mercurs-jury, maar hij is vervangen door Beate Wegloop, art director van de VPRO Gids.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- prijs
- juryvoorzitter
- Linda Boks
- uitgeverij
- jury
- Mercur
- Arendo Joustra
- NUV
- tijdschriften
- Marianne Zwagerman
- Lidewijde Paris
- Jan Heemskerk
- Jaap Biemans
- Lily Martens
- Mercurs
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van kleine gebaren in nieuwe...
- Ad Alliance breidt Total Video-innovaties verder uit met HBO...
- Nieuw retailmedia-format brengt merken dichter bij consument
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij beste 'Dagelijkse podcast'
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van vertrouwde media
Laatste Nieuws
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van... 07-11-2025
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij... 06-11-2025
- Ad Alliance breidt Total... 03-11-2025
- Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van... 28-10-2025
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

