Marianne Zwagerman leidt jury Mercurs 2014
- Media
- 15 sep 2014 @ 00:06
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PrintAwardsBekroningenPersonalia
- 15 sep 2014 @ 00:06
- Redactie Media
De jury voor de Mercur-tijdschriftenprijzen wordt dit jaar voorgezeten door mediaspecialist en schrijver Marianne Zwagerman. Het Nederlands Uitgeversverbond (NUV) maakte afgelopen week de samenstelling van de jury bekend.
Behalve juryvoorzitter Zwagerman bestaat de jury van de Mercurs 2014 uit:
- Beate Wegloop: artdirector VPRO Gids
- Linda Boks: CEO ZenithOptimedia Nederland
- Jan Heemskerk: mediaonafhankelijke communicatiespecialist
- Arendo Joustra: hoofdredacteur Elsevier/bestuurslid Lucas-Ooms Fonds
- Lily Martens: trainer Creatief denken en Storytelling
- Lidewijde Paris: uitgever/directeur Uitgeverij Nieuw Amsterdam
De jury buigt zich over zeven categorieën: Tijdschrift, Artdirection, Hoofdredacteur, Innovatie, Marketingactie, Lancering en Tijdschriftreportage van het Jaar.
De uitreiking van de Mercurs vindt plaats op woensdagavond 10 december 2014 in de Kromhouthal te Amsterdam. Uitgevers van publiekstijdschriften kunnen tot uiterlijk 26 september a.s. kandidaten voordragen. Ook niet-leden van de Groep Publiekstijdschriften kunnen meedingen naar de Mercurs.
Update (10-2014): Aanvankelijk zat ook Jaap Biemans (art director Volkskrant Magazine) in de Mercurs-jury, maar hij is vervangen door Beate Wegloop, art director van de VPRO Gids.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Mercur
- Lidewijde Paris
- Marianne Zwagerman
- Linda Boks
- Jan Heemskerk
- prijs
- jury
- tijdschriften
- Lily Martens
- Mercurs
- NUV
- uitgeverij
- Arendo Joustra
- juryvoorzitter
- Jaap Biemans
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Ad Alliance en RTL testen nieuwe Split Screen-reclamevorm
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
- Stichtingen borgen onafhankelijkheid NU.nl en RTL Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen Televizier-Ring
Laatste Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes