Marianne Zwagerman leidt jury Mercurs 2014

  • Media
  • 15 sep 2014 @ 00:06
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintAwardsBekroningenPersonalia

De jury voor de Mercur-tijdschriftenprijzen wordt dit jaar voorgezeten door mediaspecialist en schrijver Marianne Zwagerman. Het Nederlands Uitgeversverbond (NUV) maakte afgelopen week de samenstelling van de jury bekend.

Behalve juryvoorzitter Zwagerman bestaat de jury van de Mercurs 2014 uit:

  • Beate Wegloop: artdirector VPRO Gids
  • Linda Boks: CEO ZenithOptimedia Nederland
  • Jan Heemskerk: mediaonafhankelijke communicatiespecialist
  • Arendo Joustra: hoofdredacteur Elsevier/bestuurslid Lucas-Ooms Fonds
  • Lily Martens: trainer Creatief denken en Storytelling
  • Lidewijde Paris: uitgever/directeur Uitgeverij Nieuw Amsterdam

De jury buigt zich over zeven categorieën: Tijdschrift, Artdirection, Hoofdredacteur, Innovatie, Marketingactie, Lancering en Tijdschriftreportage van het Jaar.

De uitreiking van de Mercurs vindt plaats op woensdagavond 10 december 2014 in de Kromhouthal te Amsterdam. Uitgevers van publiekstijdschriften kunnen tot uiterlijk 26 september a.s. kandidaten voordragen. Ook niet-leden van de Groep Publiekstijdschriften kunnen meedingen naar de Mercurs.  

www.mercurs.nl

Update (10-2014): Aanvankelijk zat ook Jaap Biemans (art director Volkskrant Magazine) in de Mercurs-jury, maar hij is vervangen door Beate Wegloop, art director van de VPRO Gids. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken