Twee Voor Twaalf komt met eigen magazine
- 16 jul 2015 @ 13:50
- Redactie Media
Het tv-programma Twee voor Twaalf krijgt een eigen tijdschrift. De eerste editie van het blad, dat de titel ‘2 voor 12’ gaat krijgen, verschijnt op 4 september. Het magazine van uitgeverij PlusOnline staat uiteraard geheel in het teken van het gelijknamige quizprogramma.
Bijna 45 jaar na de eerste uitzending van de populaire tv-quiz Twee voor Twaalf verschijnt voor het eerst een magazine. Naast de bekende vragen en achtergrondinformatie van Astrid Joosten biedt het magazine ook een kijkje achter de schermen en boeiende interviews.
In het magazine van PlusOnline worden spel-elementen gecombineerd met verrassende wetenswaardigheden over uiteenlopende onderwerpen zoals natuur, taal, kunst, sport en geschiedenis. Maar ook met interviews, boeiende achter-de-schermen-verhalen en prachtig beeldmateriaal. Daarnaast bevat het blad spel-elementen en weetjes over onderwerpen als natuur, taal, kunst, sport en geschiedenis.
2 voor 12 gaat 100 pagina’s tellen en moet € 6,95 kosten (introductieprijs: € 3,50).
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- PlusOnline
- quiz
- lancering
- televisie
- 2 voor 12
- magazine
- Astrid Joosten
- tv- programma
- tijdschrift
- Twee voor Twaalf
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

